بخشش آب بهای 20 هزار مشترک کم مصرف خراسان‌ جنوبی در فروردین 1400


معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: آب بهای 20 هزار مشترک کم مصرف خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح مهر آب در فروردین 1400 بخشیده شد.

محمود نادی، امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به رسانه ها اعلام کرد: در ۴ ماه پایان سال ۹۹ تعداد ۳۹ هزار و ۸۰۰ نفر مشمول تخفیف و رایگان شدن قبوض آب بها شدند که این تخفیف معادل ۱۲۲ میلیون تومان آب بها است که بخشیده شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در طرح مهر آب که از اول آذر سال ۹۹ اجرایی شد، مشترکانی که کمتر از یک سوم الگوی مصرف (۱۵ مترمکعب برای هر خانوار در دوره ۳۰ روزه) آب مصرف کنند قبض آب بهای آن‌ها بخشیده می‌شود.

وی گفت: الگوی مصرف به سه بازه‌ کمتر از ۱۵ میلیون مترمکعب (کم مصرف) ، بازه ۱۵ تا ۳۰ میلیون مترمکعب (الگوی مصرف) و بیش از ۳۰ میلیون مترمکعب (پرمصرف) تقسیم می‌شود که در خراسان جنوبی از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و روستاها حدود ۸ هزار نفر پرمصرف هستند.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی یادآور شد: گاهی پرمصرفی ناشی از ترکیدگی لوله‌های فرسوده است که در صورت مشخص شدن این مشکل و تایید آن از سوی کارشناس شرکت ، پس از تعمیر شبکه آب انشعاب ، صورتحساب مشترک اصلاح می‌شود و این اصلاح صورتحساب تا ۴ سال دیگر شامل آن مشترک نخواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا