کاهش تعداد دانش‌آموزان در هر حوزه امتحانی خراسان جنوبی


کاهش تعداد دانش‌آموزان در هر حوزه امتحانی خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حوزه‌های امتحانی دانش‌آموزان در این استان دو برابر شده و تعداد دانش‌آموزان هر حوزه از 160 نفر به 80 نفر و بیشتر کاهش یافته است.

محمدعلی واقعی، امروز دوشنبه ۲۷ اردببهشت در حاشیه بازدید از چند حوزه امتحانی شهر بیرجند اظهار کرد: آزمون حضوری ۱۷ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر پایه‌های نهم و دوازدهم استان خراسان جنوبی از امروز (۲۷ اردیبهشت) در بیش از ۴۳۹ حوزه امتحانی با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

وی با اشاره به دو برابر شدن حوزه‌های امتحانی افزود: برای هر حوزه مراقبان سلامت وظیفه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط دانش‌آموزان قبل و بعد از برگزاری آزمون‌ها و تفکیک دانش‌آموزان مشکوک، دارای علائم یا مبتلا به کرونا و هدایت آنان به محل‌های مورد نظر را برعهده دارند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مدیران و مسوولان حوزه‌های امتحانی تاکید کرد و گفت: برگزاری آزمون‌ها زیر نظر دوایر نظارتی آموزش و پرورش و با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از ۴۳ هزار لیتر صابون مایع و مواد ضد عفونی کننده به علاوه ۲۱۰ هزار ماسک به منظور برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های حضوری بین مدارس استان توزیع شده است.

واقعی افزود: دانش‌آموزان باید ماسک، ژل یا مایع ضد عفونی کننده، بطری آب اختصاصی و خودکار به همراه داشته باشند و نیم ساعت قبل از شروع امتحان در محل آزمون حضور یابند.

وی با بیان اینکه اولویت اول آموزش و پرورش، صیانت از سلامت دانش‌آموزان است، یادآور شد: اولیای دانش‌آموزان نگران برگزاری آزمون حضوری نباشند و برای اطمینان خاطر می‌توانند با حضور در مدارس از حوزه‌های امتحانی و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک