تمثال علما و شهدای شاخص با طراحی زیبا در کانون «امام صادق (ع) جهرم نصب شد


تمثال علما و شهدای شاخص با طراحی زیبا در کانون «امام صادق (ع) جهرم نصب شد

صادقی گفت: در اقدامی از سوی بچه های مسجد، تمثال علما و شهدای شاخص با طراحی زیبا در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع) جهرم نصب شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گرامی داشت یاد و خاطر شهدا از جمله اموری است که همواره باید از سوی نهادها و ارگان های مختلف به ویژه نهادهای فرهنگی و مذهبی مورد توجه باشد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم افزود: این امر به صورت های مختلف از جمله ساخت انیمیشن های مختلف، عکس نوشته، اینفوگرافیک، تصاویر، فیلم کوتاه و مستند می تواند انجام شود.

وی با اشاره به اینکه الگو قرار دادن سیره شهدا می تواند در زندگی نسل جوان تاثیر بسزایی داشته باشد، عنوان کرد: در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» نیز طرح های متعددی برای معرفی شهدا در نظر گرفته شده که برخی از آنها اجرایی شده است.

صادقی از نصب تمثیل شهدای محله در خیابان مجاور کانون خبر داد و گفت: این مهم به همت بچه های مسجد در نقاط مختلف محله جنب مسجد انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم عنوان کرد: همچنین بچه های مسجد در اقدامی دیگر تمثال مبارک علما و شهیدان را در صحن مسجد به طرز زیبا و هدفمند نصب و جانمایی کرده اند.

وی ادامه داد: در این اقدام بچه های مسجد تمثال امام و رهبری، آیت الله «سید ابراهیم حق شناس (ره)»، آیت الله «سید حسین آیت اللهی (ره)»، سردار «شهید قاسم سلیمانی»، شهید «محسن حججی» را در محیط درونی مسجد نصب کردند.

صادقی اضافه کرد: همچنین نصب تمثال ۹ شهید گلگون کفن محله در صحن مسجد از دیگر اقداماتی بود که به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم در پایان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبیین سیره و روش زندگی آنها را از ضروریات امروز جامعه دانست که کانون های مساجد باید این مهم را مورد تاکید قرار دهند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی