مشارکت بیش از 12 هزار نیکوکار گلستانی در پویش ایران مهربان



مشارکت بیش از 12 هزار نیکوکار گلستانی در پویش ایران مهربان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان،گفت: تاکنون بیش از 12 هزار نیکوکار گلستانی در قالب پویش ایران مهربان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه حمایت از نیازمندان همواره درصدر برنامه های این نهاد قرار دارد، گفت: برای یاری رساندن به محرومان و نیازمندان برآنیم با همکاری و همّت نیکوکاران و همچنین استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی ادارات، سازمان ها،شرکت ها و همکاری همه جانبه مسئولان در جهت دسترسی و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای نیازمندان تحت حمایت اقدام نمائیم.

بابایی ،با بیان اینکه کمیته امداد استان گلستان تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های بالقوه در سطح استان، بستر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را فراهم کند،افزود: بهره مندی از ظرفیت تبلیغاتی رسانه های دیداری و شنیداری و فضاهای مجازی برای معرفی طرح ها و برنامه های این نهاد یکی از این موارد است تا مردم با خدمات و طرح های این نهاد آشنا شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی و افطاری ساده، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خیّران،سازمان ها،نهادها،گروه های جهادی و ... در جهت اجرای رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی و افطاری ساده بالغ بر 54 میلیارد تومان برای تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا کمک کرده اند.

وی،بیان کرد: در کنار پویش ایران همدل ،پویش ایران مهربان نیز برای حمایت از ایتام وفرزندان محسنینن با شعار «من هم یک حامی هستم » با تلاش مضاعف درحال انجام وامیدواریم تا پایان فصل بهار هیچ یتیمی بدون حامی نباشد.

بابایی ،افزود:با آغاز فعالیت پویش ایران مهربان ،از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از 14 هزار نفر در استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب این پویش اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان تعداد 17هزارفرزند یتیم ومحسنین توسط 12هزار حامی مورد حمایت قرارگرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام بیشتر خواهد شد، ادامه داد: می کوشیم تا با مشارکت نیکوکاران و سازمان ها و نهادها این هدفگذاری محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ضمن قدردانی از حضور گرم و پرشور حامیان محترم گلستانی در این پویش گفت: از تمام مردم نیکوکار که با حمایت خود لبخندی بر لب‌های ایتام و فرزندان محسنین می‌نشانند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: مردم نیکوکار گلستان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان و همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد 1 به شماره 3000333317 وتماس با تلفن 32480719-017 جهت پیوستن به پویش ایران مهربان و کمک به فرزندان معنوی خود اقدام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر