آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی همدان


آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر غربی همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از شروع مجدد پروژه کنارگذر غربی همدان خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته این پروژه تأمین اعتبار شد و مجدداً آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی افزود: پس از مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه انجام شد، اعتبار این پروژه تخصیص یافت و مجدداً پروژه نیمه تمام کنارگذر غربی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: ماشین‌های سنگین که از مبدأ تهران به مقصد کردستان و کرمانشاه حرکت و از همدان عبور می‌کنند، زیرساخت های حمل و نقل جاده ای استان را تخریب می کنند که با اتمام پروژه کنارگذر غربی از حیف و میل شدن بیت المال جلوگیری می شود.

فلاحی مزایای این پروژه را کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی، کاهش طول مسیر و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان دانست.

به گزارش ایسنا، این پروژه به طول ۲۷ و نیم کیلومتر در حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۱۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت ریزی شده و در ادامه با مشکلاتی از قبیل تملک اراضی و کمبود اعتبار مواجه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟