خانواده بی‌پناه دزفولی اسکان داده شدند


خانواده بی‌پناه دزفولی اسکان داده شدند

دزفول-ایرنا - یک خانواده بی پناه که از سوی صاحب خانه جواب شده و به ناچار در فضای سبز اطراف دانشگاه پیام نور دزفول مستقر شده بود با همت نیکوکاران این شهرستان اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا این خانواده پیش از این در کوی پیام نور مستاجر بودند که به دلیل ساخت و ساز مالک مجبور به تخلیه و به علت ناتوانی مالی مجبور شدند در گرمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد این روزهای دزفول در فضای سبز اطراف دانشگاه پیام نور مستقر شوند.

علی اعلمی زاده مسوول روابط عمومی هیات روضه الحسین (ع ) صفی آباد دزفول در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در روزهای اخیر با وجود پیگیری فراوان از دستگاه‌های مختلف اقدامی صورت نگرفت و اعضای هیات روضه الحسین (ع) خود دست به کار شدند و مبالغی برای کمک به این خانواده جمع آوری کردند.

وی افزود: با توجه به ضرورت اسکان این خانواده منتظر نماندیم و با کمک خیران، آنها را در یک واحد مسکونی اسکان دادیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سالمند این خانواده زیرپوشش کمیته امداد بوده و از مستمری این نهاد بهره مند است ولی شرایط اسکان برای این خانواده فراهم نبود.

مسعود رحیمی افزود: تلاش می‌شود با کمک خیرین مشکل این خانواده به طور اساسی برطرف شود.

وی ادامه داد: موضوع به مددکار این فرد سالمند اطلاع داده شده تا مساعدتی در این زمینه صورت گیرد ضمن اینکه سبد غذایی برای این خانواده درنظر گرفته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)