فرمانده انتظامی سقز: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است


فرمانده انتظامی سقز: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی سقز با اشاره به اینکه امنیت با احساس مسوولیت و بدون خشونت برقرار می‌شود، گفت: احساس امنیت از خود امنیت برای شهروندان مهمتر است و پلیس در این راستا گام بر می‌دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ صید علی صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در همه جا حضور دارد و با برقراری امنیت و حفظ حرمت انسان ها و ارزش های اخلاقی و دینی، با افرادی که بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند برخورد جدی و قاطعی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ نزاع و درگیری در سطح شهرستان سقز پرتکرار بوده است، گفت: نزاع و درگیری در همه جا صورت می گیرد و شهرستان سقز هم از این قاعده مستثنا نیست.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه عوامل درگیری و نزاع خیابانی چند روز اخیر در سقز دستگیر شدند، اضافه کرد: هشت نفر در این ارتباط دستگیر شدند و با این افراد شدیدترین برخوردها خواهد شد.

وی نقش رسانه ها را در راستای امنیت و کمک به پلیس مهم دانست و گفت: اصحاب رسانه می توانند در قالب همکار، کمک حال پلیس باشند و در برقراری امنیت کمک شایانی کنند.

فرمانده انتظامی سقز بر برخورد شدید با فروشندگان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: سوداگران و فروشندگان و افرادی که مواد مخدر را قاچاق می کنند منتظر برخورد جدی پلیس باشند چون نیروی انتظامی در این راستا و همه زمینه ها قدرتمند عمل می کند.

وی با بیان اینکه تردد خودرو با پلاک مخدوش و بدون پلاک جرم محسوب می شود، اضافه کرد: خودروی که بدون پلاک در سطح شهر تردد کند، متوقف و بمدت یک ماه به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

در این جلسه خبرنگاران بر برخورد جدی پلیس با اشرار و افراد شرخر و کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند تاکید کردند و همچنین خواستار حضور قدرتمند پلیس در مکان‌های عمومی، پارک‌ها، خیابان‌های منتهی به خروجی شهر، مناطق حاشیه ای و محلات مرکزی شهر شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی