پشت پرده اعتراض فرهاد مجیدی مشخص شد ؛ دو ستاره استقلال بدون جانشین


پشت پرده اعتراض فرهاد مجیدی مشخص شد ؛ دو ستاره استقلال بدون جانشین

فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی دو بازیکن بدون جانشین استقلال هستند که فرهاد مجیدی به حاطر این اتفاق به نقل و انتقالات آبی ها اعتراض کرد. نوشته پشت پرده اعتراض فرهاد مجیدی مشخص شد ؛ دو ستاره استقلال بدون جانشین اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پشت پرده اعتراض فرهاد مجیدی مشخص شد ؛ دو ستاره استقلال بدون جانشین

فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی ، دو ستاره بدون جانشین در ترکیب استقلال
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۲
پشت پرده اعتراض فرهاد مجیدی مشخص شد ؛ دو ستاره استقلال بدون جانشین

فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی دو بازیکن بدون جانشین استقلال هستند که فرهاد مجیدی به حاطر این اتفاق به نقل و انتقالات آبی ها اعتراض کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت برای چنین تیم بزرگی بد است دو سال بدون نظر سرمربی بسته شود هرچند در عین حال اعلام کرد بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد، همگی با کیفیت هستند.
اما دلیل اصلی گلایه مجیدی مربوط به چه موضوعی است؟ مجیدی اعتقاد دارد این تیم در بعضی از پست ها بازیکنان زیادی دارد ولی به عنوان مثال در پست مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی و یا فرشید اسماعیلی در پست هافبک پشت مهاجم بازیکنی ندارد که همسطح آنها باشد.
به همین دلیل هم است که غیبت اسماعیلی در بازی با ذوب آهن و ۶۰ دقیقه ابتدایی بازی با پرسپولیس کاملا به چشم آمد یا زمانی که سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت مسعود ریگی را نیمکت نشین کند، مهدی مهدی پور جانشین او شد که کیفیت بالایی در کارهای دفاعی ندارد و در واقع نتوانست جای هافبک تخریبی آبی ها را پر کند.
در واقع فرهاد مجیدی منکر کیفیت بازیکنان استقلال نیست اما معتقد است این تیم بالانس نیست و در برخی پست ها آبی ها با کمبود بازیکن روبرو هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس