آمار افتضاح مهاجمان استقلال در لیگ ؛ خط آتش فرهاد مجیدی بدون زهر


آمار افتضاح مهاجمان استقلال در لیگ ؛ خط آتش فرهاد مجیدی بدون زهر

آخرین گل خط حمله استقلال به دیدار با ماشین سازی تبریز بر می گردد که ارسلان مطهری به این تیم زد و پس از آن مهاجمان استقلال در لیگ موفق به گلزنی نشده اند. نوشته آمار افتضاح مهاجمان استقلال در لیگ ؛ خط آتش فرهاد مجیدی بدون زهر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آمار افتضاح مهاجمان استقلال در لیگ ؛ خط آتش فرهاد مجیدی بدون زهر

آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر ؛ ۴ بازی یک گل زده
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۴
آمار افتضاح مهاجمان استقلال در لیگ ؛ خط آتش فرهاد مجیدی بدون زهر

آخرین گل خط حمله استقلال به دیدار با ماشین سازی تبریز بر می گردد که ارسلان مطهری به این تیم زد و پس از آن مهاجمان استقلال در لیگ موفق به گلزنی نشده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین باری که سه مهاجم اصلی و سرشناس استقلال توانستند در جریان بازی، دروازه حریفانشان را در لیگ برتر باز کنند به سال قبل برمی‌گردد. در دیداری که ۲۷ اسفند سال گذشته بین ماشین‌سازی و استقلال برگزار شد، ارسلان مطهری روی پاس مهدی قایدی توانست دروازه تیم تبریزی را باز کند تا استقلال با پیروزی ۰-۲ به تهران برگردد.

استقلال بعد از آن بازی و در سال جدید، سه بازی در لیگ برگزار کرده که در هیچ کدام از آنها موفق به گلزنی نشده است. استقلال مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید. از ذوب آهن با دو گل شکست خورد و در دربی هم که با گل عیسی آل کثیر به حریف سنتی‌اش باخت.
استقلال اگر چه در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از مرحله گروهی شد اما مهاجمان این تیم در دو بازی آخر مرحله گروهی در جریان بازی گلزنی نکردند و گل استقلال به الشرطه، از روی نقطه پنالتی زده شد.
صالح مصطفوی مربی استقلال در مورد افت مثلث هجومی استقلال به روزنامه فرهیختگان گفته است:

اینکه توپ‌ها گل نمی‌شود یک مقدار به ضربات آخر ربط دارد و یک مقدار به فشار و استرسی که روی تیم وجود دارد. به‌طور مثال اگر مقابل ذوب‌آهن در دقایق ابتدایی روی اشتباه داور گل نمی‌خوردیم به نظر من شاید ضربات آخر با استرس کمتری زده می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس