استاندار خراسان رضوی: موج چهارم کرونا در این استان هنوز سپری نشده است


استاندار خراسان رضوی: موج چهارم کرونا در این استان هنوز سپری نشده است

سبزوار- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: روند ابتلا به کرونا در این استان نزولی شده اما موج چهارم شیوع کرونا هنوز سپری نشده است.

محمدصادق معتمدیان عصر دوشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت به سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: با پیروی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی نزولی شده است اما تا عبور کامل از مرحله چهارم شیوع کرونا باید با حساسیت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی اجرا و رعایت شود.

وی با اشاره به احتمال ورود ویروس کرونای هندی به کشور از طریق مرزهای شرقی وجنوب شرقی ادامه داد: در این راستا تمامی تمهیدات لازم و افزایش کنترل مرزهای مشترک با کشور افغانستان در دستور کار قرار گرفته و تمامی مبادی و گلوگاه‌هایی که می‌توانست سبب ورود و شیوع ویروس کرونای هندی به خراسان رضوی شود کنترل شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید با انجام تمهیدات حداکثری در این استان و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا مانع از شیوع دوباره ویروس کرونا شویم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان افزود: همچنان اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت در دستور کار قرار دارد.

در سفر عصر دوشنبه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی به سبزوار، در قالب بیست و چهارمین پویش ره سلامت سه طرح بهداشتی با هزینه ۳۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی