هنر روابط عمومی برقراری ارتباط موثر بین مسئولان با ارباب رجوع است


هنر روابط عمومی برقراری ارتباط موثر بین مسئولان با ارباب رجوع است

اراک - ایرنا - مدیرعامل مخابرات منطقه مرکزی گفت: هنر اصلی روابط عمومی برقراری ارتباط موثر و کارگشا بین مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با ارباب رجوع است.

علیرضا لطفی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات و روابط عمومی، افزود: روابط عمومی‌ها با عملکرد خوب و اثر گذار خود می توانند پل ارتباط فعال و اثر بخش بین کارگزاران حکومتی و مردم باشند و فاصله ها را کاهش دهند و زمینه ایجاد تفاهم و هم اندیشی بین مسئولان و مردم را فراهم کنند.
وی ادامه داد: روابط عمومی از یک سو فن ارتباط و اقناع و ترغیب و از سوی دیگر هنر است زیرا باید بسیاری از مسائل را به درستی برای مخاطب خاص و عام نمایش می‌دهد.

مدیرعامل مخابرات منطقه مرکزی با اشاره به اینکه اکنون همه کارها از طریق فضای مجازی در حال انجام است و دنیای امروز عصر اطلاعات و ارتباطات است، بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید علم فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خوبی بدانند چرا که تنها در این صورت می‌توان ضمن کاهش هزینه‌ها بهره‌وری دستگاه را افزایش داد.
لطفی، امیدآفرینی و تعامل سازنده‌ به رسانه‌ها را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها برای بیان درست واقعیات نیازمند ارتباط موثر با مدیران روابط عمومی هستند.

۲۷ اردیبهشت با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا