شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو


شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو

ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو به صورت اینترنتی از ساعت 10  امروز دوشنبه 27 اردیبهشت آغاز شد. شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو چیست؟

شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو از امروز آغاز شد. دوره اول این پیش فروش فروردین ماه انجام شد. قیمت قطعی خودرو دیگنیتی بهمن خودرو749 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است که نسبت به پیش فروش دوره قبل افزایشی نداشته است. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی عرضه شد و موعد تحویل این خودرو هفته سوم تیرماه خواهد بود.

متقاضیان میتوانند مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام خودرو را از طریق کارت بانکی خود که محدودیت سقف برداشت نداشته باشدپرداخت نمایند و در صورت محدودیت در سقف برداشت از کارت بانکی با مراجعه به بانک سقف مبلغ برداشت را ارتقا دهند. از دیگر الزامات این ثبت نام ارائه کدپستی محل سکونت ،کارت ملی و شماره شبا خریدار می باشد.مشتریانی که در دور اول ثبت نام این محصول موفق به خرید شده اند در این مرحله امکان ثبت نام ندارند و برای هر کد ملی فقط ثبت نام یک خودرو امکان پذیر است.
بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی و از طریق آدرس های ذیل و فاقد حق صلح است:
www.iranecar.com
http://bahman.iranecar.com

شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو

در پایان ثبت نام امروز شرکت بهمن موتور اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: ضمن تشکر از استقبال گسترده مشتریان و اعتماد مردم عزیز، به محصولات تولیدی این شرکت به استحضار می رساند فروش اینترنتی مرحله دوم که در روز جاری انجام پذیرفت به اتمام رسیده است. لازم به ذکر است با توجه به عدم ارائه مجوز پیش فروش از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، تولیدات به صورت فروش مستقیم فعلا عرضه می گردد. مشتریان گرامی توجه فرمایند که هیچگونه سیستم فروش دیگری غیر از نمایندگی های مجاز و وب سایت شرکت، برای عرضه محصولات این شرکت وجود ندارد.

مهلت ثبت نام خودرو دیگنیتی

نخستین فروش این خودرو به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز دوشنبه 27 فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

قیمت خودرو دیگنیتی

دیگنیتی با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان عرضه خواهد شد.

رنگ دیگنیتی بهمن موتور

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی عرضه می‌شود، همچنین تریم داخلی خودرو به سلیقه خریدار با دو طرح مشکی و مارون (قرمز) عرضه می‌شود.

زمان تحویل دیگنیتی بهمن موتور

این خودروها به صورت تحویل فوری به مشتریان عرضه خواهد شد و موعد تحویل این خودرو هفته سوم تیرماه خواهد بود.

گارانتی دیگنیتی بهمن موتور

دیگنیتی دارای سه سال گارانتی و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و همچنین یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر سرویس ادواری رایگان (هرکدام زودتر فرابرسد) است.

سود انصراف دیگنیتی بهمن موتور

سود انصراف این طرح فروش ۱۵ درصد تعیین شده است.

شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو

شرایط فروش دیگنیتی بهمن موتور

برای حذف واسطه‌ها و دریافت خودرو توسط مصرف کننده برای هر کد ملی یک دستگاه خودرو در نظر گرفته شده است. برای این خودرو، خدمات ویژه ای برای استمرار و تمدید گارانتی از شرایط ذکر شده به ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شده که پس از خرید به مشتریان معرفی و پیشنهاد می‌شود. برای دیگنیتی ۲۵ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به ۴۰ نمایندگی افزایش می‌یابد. این نمایندگی‌ها از نظر سطح استاندارد نسبت به سایر نمایندگان ارتقا پیدا کرده‌اند و مشتریان می‌توانند در زمان ثبت نام با توجه به محل زندگی، نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

لینک ثبت نام دیگنیتی بهمن موتور

ثبت نام خودروی دیگنیتی به صورت اینترنتی و از طریق لینک https://bahman.iranecar.com/ انجام می‌شود.

مشخصات دیگنیتی بهمن

برای تأمین نیروی مورد نیاز دیگنیتی که بیش از ۱ و ۵ دهم تن وزن دارد، پیشرانه چهار سیلندر ۱ و ۵ دهم لیتری مورد استفاده قرارگرفته است. موتور دیگنیتی بواسطه استفاده از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت ۱۴۸ اسب بخاری در محدوده ۵ هزار و ۶۰۰ دور بر دقیقه و خروجی گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری در محدوده هزار و ۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند.

مشخصات فنی دیگنیتی بهمن
موتور دیگنیتی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور دیگنیتی ۱۴۹۸ سی سی
تنفس موتور دیگنیتی توربوشارژ
انتقال نیرو دیگنیتی دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت دیگنیتی ۱۴۸ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور دیگنیتی ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده دیگنیتی CVT
وزن دیگنیتی ۱۵۷۰ کیلوگرم
اندازه دیگنیتی (دیگنیتی) ۴۶۸۵ طول - ۱۸۶۵ عرض - ۱۶۴۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور دیگنیتی ۲۷۹۰ میلیمتر

با توجه به جعبه دنده اتوماتیک CVT نصب شده بر روی دیگنیتی و پیشرانه توربوشارژر؛ مصرف سوخت دیگنیتی ۱۰ و ۴ دهم لیتر در شهر، ۵ و ۴ دهم لیتر در خارج از شهر و به صورت ترکیبی، مصرف سوخت ۷ و ۵ دهم لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری دارد.

امکانات و تجهیزات دیگنیتی بهمن

دیگنیتی به کیسه هوای ایمنی جانبی و سرنشینان جلو مجهز شده و همچنین از تجهیزات متنوع و پیشرفته‌ای همچون ترمز ضد قفل ABS به همراه سیستم الکتریکی توزیع نیروی ترمزی EBD، سیستم‌های کنترل کشش ATC و TRC و ASR و TCS، سیستم کمکی ترمز EVA -BA - BAS - EBA و همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC بهره‌مند است.

دیگنیتی به سیستم کنترل حرکتی خودرو در سراشیبی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، صندلی کودک ایزوفیکس، سیستم ترمز خودکار، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، چراغ‌های مخصوص روز و… مجهز است.

شرایط ثبت نام دیگنیتی بهمن خودرو

معایب دیگنیتی بهمن

دیگنیتی هنوز امتحانش را پس نداده است اما به نظر می‌رسد استفاده از گیربکس CVT باعث خواهد شد شتاب اولیه دیگنیتی کم‌تر از حد انتظار باشد.

بررسی دیگنیتی بهمن

با توجه به ارزش حدوداً ۱۴ تا ۲۰ هزار دلاری نسخه‌های مختلف دیگنیتی در بازارهای خارجی، احتمالاً نمونه صفر کیلومتر خودروهایی نظیر چری تیگو ۷، جک S۵ و هایما S۷ در رده قیمتی کراس‌اوور تازه وارد چینی قرار می‌گیرند.

دیگنیتی در مقایسه با رقبای مثل تیگو ۷، دیگنیتی کیفیت ساخت بالاتری دارد و طراحی آن نیز مدرن‌تر است. در بحث فنی نیز دیگنیتی را می‌توان یک سر و گردن بالاتر از هموطنان چینی‌اش قرار داد. برای اظهار نظر درباره وضعیت خدمات پس از فروش و بازار نمونه‌های دست دوم دیگنیتی بهمن باید همچنان صبور باشیم.

دیگنیتی بهمن در مجموع خودروی ارزشمندی به نظر می‌رسد، اما مسلماً نحوه قیمت گذاری، میزان گستردگی شبکه تأمین قطعات و سطح ارائه خدمات پس از فروش از سوی بهمن موتور، ارزش خرید و شرایط آینده‌ی آن در بازار را تعیین می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام