خطر کرونای هندی خراسان رضوی را تهدید می‌کند


خطر کرونای هندی خراسان رضوی را تهدید می‌کند

استاندار خراسان رضوی گفت: خطر ویروس کرونای هندی خراسان رضوی را تهدید می‌کند بدین منظور مبادی مرزی خراسان رضوی برای جلوگیری از ورود ویروس هندی کنترل شده است.

محمد صادق معتمدیان عصر دوشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت به سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به احتمال ورود ویروس کرونای هندی از طریق مرزهای شرقی و جنوب شرقی، تمهیدات حداکثری در بحث تشدید و کنترل مرزهای مشترک با افغانستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته کرونای هندی همچنین گلوگاه‌هایی که می‌توانست سبب شیوع این نوع بیماری شود، تحت کنترل است.

استاندار خراسان رضوی گفت: به یاری خدا و با توجه به برنامه‌های ملی و تمهیداتی که در خراسان رضوی اندیشیده شده روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی نزولی شده است.

معتمدیان افزود: البته این استان به طور کامل از مرحله پیک چهارم کرونا عبور نکرده است بنابراین باید ضمن عمل به مصوبات ستاد ملی کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی با جدیت پیگیری شود.

در سفر عصر دوشنبه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی به سبزوار، در قالب ۲۴ امین آیین پویش ره سلامت سه طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد در شهرستان سبزوار به ثمر نشست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...