شکست دوباره سوهان محمد قم برابر ماشین سازی


شکست دوباره سوهان محمد قم برابر ماشین سازی

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم عصر امروز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول فوتبال امید های کشور برابر ماشین سازی مغلوب شد.

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم با هدایت علی شریفی از ابتدای این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته بودند و با تلاش فراوان خود را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات رسانده بودند.

شاگردان شریفی در مرحله یک چهارم نهایی در دو بازی به صورت رفت‌وبرگشت در مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفتند و به ترتیب با نتایج 1بر صفر و 2 بر 1 مقابل نماینده تبریز بازنده بودند.

تک گل تیم سوهان محمد قم در دیدار برگشت مقابل ماشین سازی را امیرعلی زارعی فوتبالیست مستعد این باشگاه به ثمر رساند.

*افرادی در قم از شکست ما خوشحال شدند

شکست دوباره سوهان محمد قم برابر ماشین سازی

امیر علی زارعی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این بازی اظهار کرد: امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم به خصوص در نیمه اول که موقعیت های گل خوبی هم داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نکردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بدن بازیکنان ما تحلیل رفت و تیم ماشین سازی سوار بر جریان بازی شد و موفق شد دو گل به ما بزند و ما در نهایت با تلاش های خود تنها یک گل را جبران کردیم تا بازی را واگذار کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سوهان محمد قم تصریح کرد: قطعا تیم حریف شایستگی این پیروزی را داشته که به آن رسیده است و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به مشکلات نماینده استان قم در لیگ دسته اول امیدهای کشور ادامه داد: قطعا افرادی در داخل استان قم از این شکست و حذف ما خوشحال شدند اما آن‌ها باید بداند که هر نتیجه ای توسط این تیم کسب شود برای استان قم است و همه از آن بهره‌مند خواهند شد.

زارعی افزود: تا قبل از انجام بازی برگشت تنها یک جلسه تمرینی در زمین بازی انجام دادیم و این اصلا برای ما مناسب نبود، قطعا یکی از دلایل افت بازی ما در نیمه دوم تمرینات کم بود.

وی اظهار کرد: هم اکنون پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر استان‌ها دارم و با وجود این بی تدبیری‌ها فکر می‌کنم اگر بخواهم پیشرفتی داشته باشم باید به استان های دیگر بروم چراکه از بچگی برای قم بازی کرده‌ام و کسی به فکر بازیکنان قم نیست و استعدادهای زیادی در قم در حال نابودی‌هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد