آنتونی استوکس بلای جان باشگاه تراکتور + سند


آنتونی استوکس بلای جان باشگاه تراکتور + سند

دادگاه عالی ورزش باشگاه تراکتور را در پرونده آنتونی استوکس و لی هری اروین به پرداخت 650 هزار دلار محکوم کرد. نوشته آنتونی استوکس بلای جان باشگاه تراکتور + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آنتونی استوکس بلای جان باشگاه تراکتور + سند

آنتونی استوکس و خط و نشان 15 میلیارد تومانی برای تراکتور
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰
آنتونی استوکس بلای جان باشگاه تراکتور + سند

دادگاه عالی ورزش باشگاه تراکتور را در پرونده آنتونی استوکس و لی هری اروین به پرداخت ۶۵۰ هزار دلار محکوم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونی استوکس و لی هری اروین دو مهاجم بریتانیایی که در لیگ هجدهم به تراکتور پیوستند، وسط فصل و پس از درخشش مقابل ذوب آهن اردوی تراکتور را ترک کردند و از ایران رفتند. در آن زمان مدیران باشگاه تراکتور وعده شکایت علیه استوکس و اروین و محرومیت او را دادند اما در نهایت این دو بازیکن بودند که برای دریافت مطالبات خود شکایت کردند.

سال گذشته اروین و استوکس در فیفا تراکتور را محکوم کردند و کمیته استیناف فیفا نیز رای را به نفع این دو بازیکن داد. تراکتور سپس پرونده را به دادگاه عالی ورزش بُرد و در اسفند ماه ۱۳۹۹ نیز دفاعیاتی تازه را برای این موضوع فرستاد اما این احکام نیز نتیجه مثبتی برای تبریزی ها نداشت.

در نهایت دادگاه CAS امروز اعلام کرد که تراکتور باید ۴۷۵ هزار دلار به آنتونی استوکس و ۱۷۵ هزار دلار به لی اروین بدهد. رقمی که اگر در همان زمان پرداخت می‌شد به مراتب کمتر از این بود اما حالا جرایمی نیز به آن اضافه شده است. مجموع رقم پرداختی تراکتور، به نرخ روز بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که انتقال آن هم هزینه بالایی را در بر خواهد داشت.

آنتونی استوکس بلای جان باشگاه تراکتور + سند

نکته جالب این‌که آنتونی استوکس دو روز پیش با انتشار یک پست، به شکلی عجیب، پیروزی اش در پرونده قضایی را اعلام کرد. وی در اینستاگرامش تصویری با پیراهن تراکتور منتشر و از واژه Pending استفاده کرد که به نوعی نشان‌دهنده انتظار برای انتقال دستمزد اوست.

نکته جالب این که پس از جدایی استوکس از باشگاه تراکتور، معاون حقوقی این باشگاه در واکنش به قرارداد جدید این بازیکن با آدانا اسپور گفته بود: «باید باشگاه ترکیه‌ای از ما رضایت‌نامه بگیرد.»

همچنین در زمان انتقال بعدی او تراکتوری ها با انتشار یک بیانیه نوشتند: «هرگونه مذاکره و انتقال آنتونی استوکس نیازمند رضایت باشگاه تراکتور است.»

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور با اشاره به انتقال او به پرسپولیس گفته بود: «احتمالاً پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های جدید استوکس و اروین بسته شود.» وی در دوره دیگری عنوان کرد: «ما حدود ۹۰ درصد پول استوکس را پرداخت کردیم.»

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی سابق این باشگاه نیز با انتشار بیانیه ای، تراکتور را پیروز این پرونده خوانده و گفته بود: «محرومیت در انتظار استوکس و باشگاه جدیدش» خواهد بود.

آنتونی استوکس در لیگ هجدهم با ۱۳ گل بهترین گلزن تراکتور بود. لی اروین نیز در دیدار با ذوب آهن موفق به هت‌تریک شد.

اگر حقوق او و اروین پرداخت نشود، باشگاه سرخپوش آذربایجان با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس