خطر تسری کرونای هندی از مبادی شرقی / تمهیدات در مرزهای خراسان رضوی اندیشیده شد


خطر تسری کرونای هندی از مبادی شرقی / تمهیدات در مرزهای خراسان رضوی اندیشیده شد

استاندار خراسان رضوی امکان سرایت ویروس کرونای هندی از طریق مبادی شرقی را مورد تذکر قرار داد. وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در این راستا برای کنترل مرزهای همجوار صورت گرفته است تصریح کرد: کنترل دقیق تمامی مبادی و گلوگاه‌هایی که از طریق آنها ممکن است کرونای هندی تسری پیدا کند در دستور کار قرار گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خطر تسری کرونای هندی از مبادی شرقی / تمهیدات در مرزهای خراسان رضوی اندیشیده شد

تسنیم: استاندار خراسان رضوی امکان سرایت ویروس کرونای هندی از طریق مبادی شرقی را مورد تذکر قرار داد.

محمدصادق معتمدیان امشب در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر وزیر بهداشت به سبزوار اظهار داشت: خوشبختانه ابتلا به کرونا در خراسان رضوی نزولی شده اما همچنان باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت رعایت شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: باید از این مرحله با رعایت تمامی پروتکل‌ها عبور کنیم و تمامی پروتکل‌ها باید با دقت رعایت شود.

معتمدیان افزود: با توجه به همجواری خراسان رضوی با مرزهای شرقی و جنوب شرقی امکان تسری ویروس کرونای هندی به کشور از طریق این مبادی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در این راستا برای کنترل مرزهای همجوار صورت گرفته است تصریح کرد: کنترل دقیق تمامی مبادی و گلوگاه‌هایی که از طریق آنها ممکن است کرونای هندی تسری پیدا کند در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رعایت دقیق و جزء به جزء پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی تا پشت سر گذاشتن پیک چهارم کرونا به صورت کامل الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر