وداع غم انگیز لژیونر سرشناس فوتبال ایران با تیم اروپایی ؛ اجحاف بزرگ در حق ستاره تیم ملی


وداع غم انگیز لژیونر سرشناس فوتبال ایران با تیم اروپایی ؛ اجحاف بزرگ در حق ستاره تیم ملی

رضا قوچان نژاد با زووله هلند قطع همکاری کرد و باید دنبال تیم جدیدی برای خود باشد. اما ستاره ایرانی از رفتار مربیان باشگاه گلایه مند است. وی که با وجود کم بازی کردن در فصل اخیر توانست بهترین گلزن تیمش باشد، انتظار داشت این طور مورد بی مهری قرار نگیرد. نوشته وداع غم انگیز لژیونر سرشناس فوتبال ایران با تیم اروپایی ؛ اجحاف بزرگ در حق ستاره تیم ملی...

وداع غم انگیز لژیونر سرشناس فوتبال ایران با تیم اروپایی ؛ اجحاف بزرگ در حق ستاره تیم ملی

پایان همکاری رضا قوچان نژاد و زووله هلند با کمترین تعداد بازی برای مهاجم ایرانی در فصل اخیر و ناراحتی ستاره ایرانی از این موضوع
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰:۰۰
وداع غم انگیز لژیونر سرشناس فوتبال ایران با تیم اروپایی ؛ اجحاف بزرگ در حق ستاره تیم ملی

رضا قوچان نژاد با زووله هلند قطع همکاری کرد و باید دنبال تیم جدیدی برای خود باشد. اما ستاره ایرانی از رفتار مربیان باشگاه گلایه مند است. وی که با وجود کم بازی کردن در فصل اخیر توانست بهترین گلزن تیمش باشد، انتظار داشت این طور مورد بی مهری قرار نگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، رضا قوچان‌ نژاد با وجود آمار فوق‌العاده‌ای که در تیم زووله داشت هیچ‌وقت نتوانست آن‌گونه که باید و شاید به میدان برود و بازی کند.

رضا قوچان‌ نژاد در مصاحبه‌ای آتشین علیه کادر فنی تیم زووله صحبت و پس از آن جدایی قطعی خود را از این تیم اعلام کرد. ستاره اسبق تیم ملی فوتبال ایران حالا باید در سن ۳۳ سالگی به دنبال چالش جدید باشد.

گوچی در سال ۲۰۱۹ به عضویت تیم زووله هلند در آمد اما با وجود نمایش قابل قبولی که داشت هیچ‌گاه به یک مهره ثابت در ترکیب زووله تبدیل نشد و مجبور شد این تیم را ترک کند. رضا در ۳۳ مسابقه موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند.

او هفت گل را در فصل نخست و ۶ گل را در فصل دوم به ثمر رساند و گلزن‌ ترین بازیکن زووله در هر ۲ فصل شد. قوچان‌نژاد در فصل اول ۱۳ بازی انجام داد که در هفت مسابقه ثابت بود. او به طور متوسط ۵۵ دقیقه در هر مسابقه حضور داشت. با این حال آمار فوق‌العاده هر ۱۰۱ دقیقه یک گل از این بازیکن به ثبت رسید. رضا یک پاس گل را هم برای هم‌تیمی‌هایش در این فصل ارسال کرد.

در سال دوم رضا در ۲۱ بازی وارد زمین شد که تنها در هفت مسابقه این اتفاق از ابتدا صورت گرفت. متوسط حضور قوچان‌نژاد از ۵۵ دقیقه به ۳۳ دقیقه کاهش پیدا کرد اما او بازهم بهترین گلزن زووله شد. این بار متوسط هر ۱۱۶ دقیقه یک گل برای ستاره ایرانی این تیم هلندی به ثبت رسید اما بازهم او مورد بی‌مهری قرار گرفت.

پیش از این رضا در ۱۱ تیم مختلف بازی کرده بود و حالا بعد از سپری کردن ۲ فصل در تیم دوازدهم باید منتظر تیم سیزدهم این ستاره ۳۳ ساله باشیم. او پیش از این در تیم‌های هیرنفین هلند و گو اهد ایگلز هلند در ۲ مقطع بازی کرده بود. باید دید بعد از کشورهای هلند، بلژیک، انگلیس، کویت، قطر، استرالیا و قبرس حالا نوبت به یک ماجراجویی جدید در کشوری دیگر فرا رسیده یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها