آینده هندبال ایران متعلق به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است


آینده هندبال ایران متعلق به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فدراسیون هندبال یک شخصیت جوان و با انگیزه به خود گرفته است، گفت: آینده هندبال ایران متعلق به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیات همراه با حضور در دفتر علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، با وی دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای پیگیری چالش ها و مشکلات هیات های استانی و موضوعات مطرح شده در سفرهای استانی انجام شد.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان، مصطفی پارسایی رئیس هیات هندبال، مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت و مهدی آران دبیر هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز استاندار را در این دیدار همراهی کردند.

حسین کلانتری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد فدراسیون هندبال به عنوان یکی از فدراسیون های جوان و با انگیزه کشور اظهار کرد: اراده دکتر پاکدل به عنوان یکی از مدیران جوان و با انگیزه کشور که اشراف کامل بر مسائل روز هندبال در سراسر کشور دارد، موجب شده هندبال ایران سرعت رشد و توسعه خوبی را به خود ببیند طوری که فدراسیون هندبال یک شخصیت جوان، با انگیزه و پرشور و نشاط به خود گرفته است.

آینده هندبال ایران متعلق به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است

وی افزود: وجود نیروهای خدمتگزاری چون آقای پارسایی که به عنوان بخش خصوصی فعالیت خوبی در هندبال کشور داشته است، توانسته هندبال را به عنوان یکی از رشته های ورزشی اصلی استان محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد تبدیل کند.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: باید به عنوان متولیان ورزش در کشور از چنین بخش خصوصی که هزینه و سرمایه گذاری خوبی برای حمایت ورزش هندبال انجام داده است، حمایت کنیم.

وی افزود: در این راستا ضمن اینکه از فدراسیون هندبال توقع داریم نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد، با تقویت حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان سعی خواهیم کرد به هندبال استان توجه ویژه تری داشته باشیم، چرا که هندبال این استان می تواند یک حرکت بزرگی در جنوب ‌کشور درست کند و جوان های این شهر آینده هندبال ایران هستند.

کلانتری با تاکید بر اینکه وجود چنین اشراف اطلاعاتی فدراسیون هندبال در خصوص مشکلات هیات ها در سراسر کشور، باعث خوشحالی است، تصریح کرد: هندبال باعث افتخار استان ماست، شخصا از این رشته حمایت می کنم و وارد موضوعات مطرح شده می شوم.

وی با تاکید بر اینکه احداث یک پایگاه قهرمانی در استان فکر خوبی است، خاطر نشان کرد: از آن حمایت و تمهیدات لازم را فراهم خواهیم کرد.

کلانتری بیان کرد: به جای دو زمین ساحلی، سه زمین ساحلی در سه نقطه استان مطابق با استانداردهای لازم ایجاد و مشکل تمرینات تیم های هندبال را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان برطرف خواهیم کرد.

آینده هندبال ایران متعلق به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز در این دیدار با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران جهادی و ارزشی با تفکر مثبت نسبت به ورزش هستند، اظهار کرد: شاید امروز یک عامل مهم برای افزایش نشاط اجتماعی همین ورزش است.

وی افزود: در حال حاضر به جرات می توانم بگویم تنها عامل نشاط آور اجتماعی ما در کشور همین ورزش است.

پاکدل عنوان کرد: هندبال در بخش آقایان در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب های هندبال کشور شده است.

وی بیان کرد: وقتی شهری مثل دهدشت در رده نوجوانان و جوانان قهرمان ایران می شود و سابقه بازی در مسابقات باشگاه های جهان را دارد و همچنین چهار بازیکن در تیم ملی نوجوانان و چندین بازیکن دیگر در رده های دیگر تیم های ملی دارد، از یک سو نشان می دهد این شهر و استان پتانسیل زیادی در رشته هندبال دارد و از طرفی هم نشان می دهد که هندبال در کهگیلویه و بویراحمد ورزش اول این استان است.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: در حال حاضر ما نباید این استان را به حال خود رها کنیم.

وی گفت: باید ببینیم چه اقدامات مثبتی کردیم و چه نقاط ضعفی وجود دارد.

پاکدل تاکید کرد: من به طور دائم با مسئولین و دست اندرکاران هندبال استان در تماس هستم و معتقدم باید از افرادی مثل آقای پارسایی و بخش خصوصی حمایت ویژه داشته باشیم تا بتوانیم به توسعه و رشد هندبال کشور و این استان کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان فدراسیون هندبال توجه ویژه ای به این استان داریم و سعی می کنیم از طریق هیات استان بودجه و تجهیزات ورزشی برای رشد و توسعه هندبال استان درنظر بگیریم.

وی گفت: امیدواریم با دستور، حمایت و توجه ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بتوانیم یکی از ده پایگاه قهرمانی و استعدادیابی هندبال ایران را در این استان ایجاد کنیم.

پاکدل گفت: برای این منظور احتیاج به سالنی با کفپوش استاندارد داریم که امیدوارم با دستور استاندار استان این مشکل پیگیری و برطرف شود.

وی بیان کرد: همچنین در صورت امکان و صلاحدید دستور دهید سهمیه ای برای تیم های این استان در یکی از سالن های مناسب در طول هفته به صورت منظم به هیات هندبال اختصاص داده شود تا تیم های لیگ برتر هندبال در این استان بدون دغدغه سالن بتوانند تمرینات خود را انجام دهند.

پاکدل گفت: با توجه به اینکه هندبال ساحلی ایران هم اکنون جزو سه تیم برتر آسیا و هشت تیم برتر جهان است و وجود ظرفیت بالای ورزشکاران در این رشته، در صورت امکان در خصوص تهیه و ساخت دو زمین ساحلی در این استان حمایت ها و دستورات لازم را صادر فرمائید.

علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، اظهار کرد: فدراسیون جواب اعتماد و حمایت خود از تیم های این استان را با قهرمانی در مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور دید.

وی عنوان کرد: این اتفاق مهم و خوبی است و فدراسیون باید یبه استانی که دو تیم در لیگ برتر دارد، نگاه ویژه ای داشته باشد چرا که این موضوع نشان می دهد این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی در رشته هندبال دارد و باید روی این استعدادها سرمایه گذاری بیشتری شود و مورد حمایت بیشتر اداره کل و فدراسیون قرار گیرند.

آینده هندبال ایران متعلق به جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است

مجید پارسایی، مدیرعامل و سرمربی تیم فرازبام خائیز دهدشت ضمن تشکر از حمایت ها و تلاش های فدراسیون هندبال گفت: هندبال بیشترین تعداد لژیونر را در رشته های ورزشی کشور دارد.

وی افزود: بنابراین باید نگاه ویژه ای از سوی مسئولین به این رشته ورزشی شود.

مدیرعامل فرازبام خائیز دهدشت، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون چندین بازیکن در رده های مختلف تیم های ملی دارد و سعی می کنیم این تعداد را افزایش دهیم و ورزشکارانی تربیت کنیم که برای هندبال کشورمان در میادین بین المللی افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه پاکدل با حضور در محل تمرینات تیم ملی نوجوانان در سالن خانه هندبال سردار سلیمانی ضمن بازدید از تمرینات این تیم با چهار بازیکن این استان در اردوی تیم ملی دیدار و گفتگو کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه