مرحله یک هشتم جام حذفی


مرحله یک هشتم جام حذفی

سه دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال روز چهارشنبه برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال میزبان ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سه مسابقه آخر مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم؛

قشقایی شیراز - فولاد خوزستان؛ تکرار غول کشی یا برد نکو؟

قشقایی در این بازی کار دشواری دارد زیرا مقابل یک تیم آسیایی قرار می‌گیرد. آن هم در حالیکه قشقایی در لیگ دسته اول نیز در رده شانزدهم جدول ایستاده و برای بقا تلاش می‌کند. فولاد خوزستان اما از همه نظر برتر از قشقایی است جز در مورد انگیزه و تلاش مضاعف بازیکنانش! قطعا قشقایی‌ها می‌خواهند یکبار دیگر در جام شگفتی خلق کنند. شاگردان نکونام اگر حریف خود را دستکم بگیرند ممکن است غافلگیر شوند بخصوص اینکه قشقایی در زمانی که در لیگ دسته دوم حضور داشت پرسپولیس را با برانکو حذف کرده بود.

آلومینیوم - تراکتور؛ تقابل جذاب منصوریان و خطیبی

جالب‌ترین مسابقه مرحله یک هشتم در اراک برگزار می‌شود جایی که سرمربیان سابق دو تیم در این فصل مقابل تیمی قرار می‌گیرند که خودشان آن را ساخته بودند. رسول خطیبی یکباره تیم آلومینیوم را رها کرد و به تبریز رفت تا سرمربی سرخپوشان تبریزی شود اما حکایت علیرضا منصوریان غم‌انگیزتر است. منصوریان بعد از 5 هفته از هدایت تراکتور کنار گذاشته شد. قطعا منصوریان انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌ها فنی خود دارد. شاید او بیشتر از خطیبی تراکتور را بشناسد همانطور که خطیبی ممکن است بهتر از منصوریان چم و خم تیم آلومینیوم را در دست داشته باشد.

تراکتوری‌ها روزهای خیلی آرامی را پشت سرنگذاشته‌اند و دچار اختلاف‌های مدیریتی و درونی شده‌اند. وضعیت دژاگه و شجاعی به طور دقیق مشخص نشده است و این دو کاپیتان اسبق تیم ملی بعید است در اراک حاضر شوند اما منصوریان تلاش کرده انسجام تیمی خود را حفظ کند.

استقلال - ذوب آهن؛ بازی تکراری و حیثیتی

این بازی حساس‌ترین مسابقه یک هشتم نهایی است. استقلال بدون اغراق با سخت‌ترین قرعه روبه رو شده است. عبور از ذوب آهن کار راحتی نیست بخصوص اینکه هفته گذشته شاگردان فرهاد مجیدی در خانه‌ خود غافلگیر شدند و در عین ناباوری 2 بر صفر بازی را به ذوب آهن در لیگ برتر واگذار کردند. حالا تمام امید آبی‌پوشان تهرانی به فتح جام حذفی است تا در این فصل کرونایی دستش از جام کوتاه نماند.

ذوب آهن هم به اندازه استقلال خسته است زیرا این تیم در هفته‌های اخیر بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته است. شاگردان حسینی بعد از برد مقابل استقلال راهی سیرجان شدند و سه امتیاز را به میزبان خود دادند. حالا دوباره باید در جام حذفی در کمتر از دو هفته مقابل استقلال قرار بگیرند و هفته آینده هم با پرسپولیس در لیگ برتر بازی دارند.

استقلال بعد از جدایی فراز کمالوند مدیر فنی خود هنوز پیروز نشده اند و فرهاد مجیدی هم در هر دو مسابقه مسئولیت شکست تیمش را پذیرفته است و حالا زمان آن رسیده که او نوار ناکامی‌های تیمش را قطع کند. بخصوص اینکه این مسابقه بعد از باخت در دربی پرحاشیه برگزار می‌شود. برد مقابل ذوب آهن می‌تواند به حاکم شدن آرامش در استقلال کمک کند اما اگر ذوب آهن برای دومین مرتبه استقلال را ببرد مجیدی شرایط کاملا متفاوتی را در استقلال تجربه خواهد کرد.

اسامی داوران بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

-سه شنبه ۲۸ اردیبشهت

شاهین بندرعامری – پرسپولیس

روح اله شریفی – محمد راهی – حمید رضا افشون- جواد رحیم زاده

ناظر: محمد حسین معتمدی

-چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت

قشقایی شیراز- فولاد خوزستان 19:15

احمد محمدی- جلیل شعرانی – سید امراله طراح- مسعود حقیقی

ناظر: اسماعیل آمری

آلومینیوم اراک- تراکتور تبریز 19:35

یاسر همرنگ – علی میرزابیگی – رحیم حاجیلو – وحید صالحی

ناظر: نادر جعفری

استقلال- ذوب آهن 19:35

موعود بنیادی فر- حسن ظهیری – تورج عیوض محمدی – عباس راکی

ناظر: محسن قهرمانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی