یوونتوس داگلاس کاستا را مجانی به گرمیوی برزیل داد


یوونتوس داگلاس کاستا را مجانی به گرمیوی برزیل داد

بال برزیلی تیم فوتبال یوونتوس در پایان حضور قرضی‌اش در بایرن مونیخ به کشور خود باز می‌گردد تا دوران بازی‌اش را در لیگ برزیل ادامه دهد.

به گزارش مشرق، نایب رئیس باشگاه گرمیوی برزیل از انتقال داگلاس کاستا به این تیم ظرف چند روز آینده خبر داد.

بال ۳۰ ساله تیم فوتبال یوونتوس ماه اکتبر سال گذشته به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست، اما باواریایی‌ها اعلام کرده‌اند که قصد ندارند قرارداد بازیکن سابق‌شان را قطعی کنند. به همین دلیل انتظار می‌رفت که او در پایان فصل جاری به تیمی دیگر ملحق شود. این اتفاق در حال رخ دادن است چرا که بازیکن برزیلی قراردادش را با یوونتوس فسخ کرده تا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی گرمیو شود و به این ترتیب بانوی پیر دیگر مجبور به پرداخت حقوقش نباشد.

مارکوس هرمان نایب رئیس باشگاه گرمیو در این خصوص به شبکه گلوبو اسپورته برزیل گفت: مذاکرات ما با کاستا در حال انجام است. باشگاه یوونتوس به صورت رسمی به ما اجازه داده است با این بازیکن قرارداد ببندیم. ما منتظر صدور ITC او از ایتالیا هستیم و انتظار داریم که این اتفاق حداکثر تا روز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده رخ دهد تا ما قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات در برزیل قراردادمان را با او ثبت کنیم. ما نسبت به رخ دادن این اتفاق خوش‌بین هستیم.

ضرری که یوونتوس از فسخ قرارداد داگلاس کاستا متحمل می‌شود برابر کل حقوقی است که می‌بایست در یک فصل باقیمانده از قرارداد این بازیکن به او بپردازد و به همین دلیل هم بانوی پیر با فسخ قراردادش موافقت کرده است.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش