قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400/ نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی


بهای انواع ارز در ادامه روند صعودی روزهای اخیر، امروز نیز با افزایش همراه شد.

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400/ نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1400) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 22076 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل با رشد 111 تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت 22522 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود.

همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ 25863 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 26386 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 378 تومان ارزان تر شده است.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز افزایش و ۱۷ ارز کاهش یافت و ۷ ارز هم بدون تغییر باقی ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) بدون تغییر نسبت به روز گذشته به مبلغ ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس به قیمت ۵۹ هزار و ۲۱۲ ریال و هر یورو نیز به قیمت ۵۱ هزار و ۱۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۵۸۶ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۳۷ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۱۰۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۵۹ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۱۷۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۶۰۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۰۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۴ هزار و ۶۹۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۴۸۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۷۱ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۹۷۱ ریال، روبل روسیه ۵۶۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۵۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۳۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۰۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۳۰ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۶۶ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۹ریال، دینار لیبی ۹ هزار و ۴۲۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۲۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۸۶۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۸۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۲۹۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۱۱ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۲۵۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۷۳۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۹۱۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۶۸۱ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۰۰۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...