مشترکان مهریزی سه میلیارد ریال بدهی به مخابرات دارند


مشترکان مهریزی سه میلیارد ریال بدهی به مخابرات دارند

یزد- ایرنا- رییس اداره مخابرات مهریز گفت: مشترکان زیرپوشش سه میلیارد ریال بدهی دارند که پرداخت به موقع آن به اجرای طرح‌های توسعه ارتباطات شهرستان کمک می‌کند.

احمد ابویی روز سه‌شنبه به مناسبت هفته ارتباطات (۲۷ اردیبهشت تا سه خرداد) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به صورت قبوض کاغذی و پیامکی موضوع به مشترکان بدهکار اعلام شده است .

وی ادامه داد: همکاری مشترکان و پرداخت به موقع بدهی به مخابرات نقش مهمی در توسعه و فراهم کردن زیرساخت‌ها ارتباطی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی دارد و باید همه این اداره را در راستای اهداف خود که خدمت به شهروندان است یاری دهند .

این مسوول با تبریک هفته ارتباطات از اکثر مشترکان خوش حساب مخابرات منطقه که با پرداخت به موقع و همکاری خوب، نقش خود را توسعه همه جانبه وظایف محوله ایفا می‌کنند قدردانی کرد و یادآور شد: مشترکان برای بهبود امور نسب به طرح دیدگاه‌ها اقدام کنند.

ابویی بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت این هفته ۲ طرح مخابراتی شامل افزایش پهنای زیرساخت منطقه زین‌الدین و ارتقای دیتای خانگی شهروندان با صرف ۵۳۸ میلیون تومان افتتاح می‌شود که نقش اصلی در رفع نیاز مشترکان در شهر و روستاها دارد.

وی گفت: سال گذشته با پیگیری و همکاری مسوولان و عموم شهروندان و همراهی مشترکان از محل بودجه ملی و استان یزد ۲۱۹ میلیارد ریال صرف توسعه طرح‌های ارتباطات شهری و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شد.

رییس اداره مخابرات مهریز به راه‌اندازی ۴۰ پروژه مخابراتی به خصوص سامانه بی. تی .اس تلفن همراه و توسعه و تقویت اینترنت خانگی در روستاها اشاره کرد که امسال همچنان با همکاری مشترکان طرح‌های توسعه‌ای ادامه دارد.

هم‌اکنون ۲۷ هزار تلفن ثابت شهری و روستایی و ۷۳ هزار تلفن همراه مشترکان در شهرستان فعال است و محدودیتی برای واگذاری خطوط تلفن نیست.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، استان یزد بعد از تهران، دارای رتبه دوم در شاخص دسترسی به زیرساخت های ارتباطی، رتبه دوم در شاخص مهارت مردم در استفاده از زیرساخت های ارتباطی و به طور کلی رتبه سوم کشور در شاخص توسعه یافتگی فناوری اطلاعات و ارتباطات (IDI) دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری شهرستان مهریز ۳۰ درصد در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند و این شهر در فاصله ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...