مراکز تعمیر متعددی در تهران برای تعمیرات لوازم خانگی وجود دارد که هرکدام خدمات ویژه و ارزنده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهند. یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین این مراکز، آریابهکار است که با در اختیار داشتن گروه بزرگی از تعمیرکاران خبره و متعهد قادر به تعمیرات کلیه لوازم خانگی از جمله اتو پرس از برندهای مختلف است.زندگی پرمشغله امروز باعث شده تا افراد فرصت اندکی برای رسیدگی به امور منزل داشته باشند. لذا خرابی لوازم خانگی و پیگیری تعمیرات آنها برای برخی افراد دردسر بزرگی خواهد بود. اما به لطف امکان تعمیر در محل لوازم خانگی این نگرانی نیز رفع شده است. اگر خیاط، دوزنده و یا اتوکار خانگی یا صنعتی هستید و دستگاه اتوپرس شما خراب شده است، بهترین و مطمئن ترین مرکز برای تعمیر اتوپرس شما آریابهکار است.

در ادامه مطلب رایجترین سوالات مرتبط با خدمات آریابهکار برای تعمیر اتوپرس در محل پاسخ داده شده است.

مشکلات رایج اتو پرس

تعمیر اتو پرس در محل

معمولا دستگاه های اتو پرس از هر برندی که باشند پس از مدتی دچار مشکلات مشترکی می شوند. رایج ترین این مشکلات به شرح زیر است:

اتو پرس گرم نمی کند اتو پرس بخار نمی کند اتو پرس بوق میزند اتو پرس کار نمی کند اتوپرس بوی نامطبوعی تولید می کند دسته اتو پرس شکسته است

خدمات قابل ارائه برای تعمیر اتوپرسی

تعمیر اتو پرس در محل

به نقل از آریابهکار خوشبختانه کلیه مشکلات اتوپرس با یک عیب یابی دقیق و اصولی قابل رفع شدن است. برای تعمیر اتو بخار دو راه وجود دارد:

تعمیر قطعات تعویض قطعات

اگر امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد، با استفاده از قطعات جانبی می توان قطعات معیوب و از کار افتاده را تعویض نمود.

در نهایت اینکه نیازی به خرید مجدد دستگاه اتو پرس نیست و با صرف یک هزینه کمتر می توانید عملکرد اولیه دستگاه خود را بدست آورید.

مزایای تعمیر اتو پرس در محل

تعمیر اتو پرس در محل

اتو بخار جز آن دسته از لوازم برقی با ساز و کار ساده است که معمولاً مشکلات آن طی همان روز قابل رفع شدن است. بنابراین در اغلب موارد نیازی به انتقال دستگاه به کارگاه مرکزی نیست. مگر آنکه تعمیر اتو پرس به تجهیزات خاصی نیاز داشته باشد.

بنا بر تقاضای بالای مشتریان آریابهکار برای امکان تعمیر در محل لوازم خانگی این شرکت تصمیم گرفته تا این نیاز از مشترکین خود را رفع نماید.

همانطور که گفته شد کمبود وقت از یک طرف و نگرانی افراد از تعمیر اصولی و استفاده از قطعات جانبی اصل باعث شده تا تعمیر لوازم خانگی خود را در منزل و یا محل کار خود ترجیح دهند.

در این صورت سرویسکار آریابهکار همراه با تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر اتوپرسی، در محل شما حاضر شده و تعمیر دستگاه را در حضور شما انجام می دهد.

آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر اتو پرس در محل

تعمیر اتو پرس در محل

به نقل از آریابهکار این شرکت یکی از معدود مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر در محل اتو پرس است که تا کنون توانسته است سرویس درب منزل را با کیفیت و رضایت بالای مشتریان ارائه دهد.

از جمله آنکه ساعت حضور تعمیرکار در محل کاملا با هماهنگی مشتری تنظیم شده و اتلاف وقتی از این بابت وجود نخواهد داشت. تسویه حساب نیز در محل و پس از اتمام کار انجام می شود.

بدین صورت که دستگاه در حضور مشتری تست شده و پس از رضایت وی صورتحساب با ارائه فاکتور رسمی آریابهکار پرداخت می شود. هزینه تعمیر نیز در هنگام تماس کارشناسان پذیرش به مشتری اعلام شده و شفاف سازی لازم در رابطه با ریز صورتحساب اعم از اجرت تعمیر، تعویض قطعه، هزینه ایاب و ذهاب و غیره انجام می شود.

مناطق تحت پوشش برای تعمیر اتوپرس در محل

از آنجایی که آریابهکار دارای شعبات متعدد است و گروه بزرگی از سرویس کاران و فنی کاران خبره را در اختیار دارد، بنابراین کلیه مناطق ۲۲ گانه تهران اعم از شمال، جنوب، شرق و غرب تهران تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. لذا نگرانی از بابت اتلاف وقت برای رسیدگی به مشکلات دستگاه شما وجود ندارد.

نحوه درخواست خدمات تعمیر اتو پرس در محل

تعمیر اتو پرس در محل

اما چگونه می توانید از خدمات تعمیر اتوپرس آریابهکار بهره مند شوید؟

برای این کار لازم است تا با شماره های درج شده در انتهای مطلب تماس حاصل فرمایید و یا فرم ثبت درخواست آنلاین موجود در سایت را پر کنید. کارشناسان بخش پذیرش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و درخواست شما را ثبت می نمایند.

طی این تماس تلفنی علائم خرابی دستگاه از شما پرسیده می شود. سپس مشکل دستگاه به شما اعلام شده و هزینه تقریبی تعمیرات آن به شما اعلام می گردد. در صورت رضایت نزدیکترین سرویسکار حاضر در محل به منطقه شما اعزام می‌ شود.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی در آریابهکار دارای ۹۰ روز گارانتی است.

در صورت نیاز به تعویض قطعات اتو پرس از لوازم یدکی اصل و اورجینال برند اتوپرس شما استفاده می شود.

با یک بار استفاده از خدمات آریابهکار جز مشترکین دائمی این شرکت محسوب شده و برای خدمات بعدی کدهای تخفیف دوره‌ای به شما ارائه می گردد.

خط ویژه: ۴۵۴۳۷ -۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴