آپدیت اندروید 11 برای گلکسی A30 سامسونگ منتشر شد


آپدیت اندروید 11 برای گلکسی A30 سامسونگ منتشر شد

گجت نیوز بعد از چینی‌ها نوبت به کاربران هندی رسیده که آپدیت اندروید 11 برای گلکسی A30 را روی گوشی خود دریافت کنند. به زودی این بروزرسانی برای دیگر بازارها نیز منتشر می‌شود. در ادامه عملکرد خیره‌کننده سامسونگ با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، این‌بار نوبت به انتشار آپدیت اندروید 11 برای گلکسی A30 رسیده است. پیشتر... نوشته آپدیت اندروید 11 برای...

بعد از چینی‌ها نوبت به کاربران هندی رسیده که آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A30 را روی گوشی خود دریافت کنند. به زودی این بروزرسانی برای دیگر بازارها نیز منتشر می‌شود.

در ادامه عملکرد خیره‌کننده سامسونگ با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، این‌بار نوبت به انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A30 رسیده است. پیشتر کاربران چینی موفق شده بودند این بروزرسانی را روی گوشی خود دریافت کنند. اکنون نوبت به کاربران هندی گوشی گلکسی ای ۳۰ است که مثل گوشی‌هایی که طی دو ماه اخیر بروزرسانی شده‌اند، اندروید ۱۱ را به همراه نسخه ۳.۱ رابط کاربری One UI دریافت کنند. پیش از این گوشی گلکسی A31 نیز آپدیت اندروید ۱۱ را از سوی سامسونگ دریافت کرده بود.

هرچند هند نخستین کشوری است که در آن آپدیت جدید گوشی Galaxy A30 دریافت شده است، ولی به زودی بازارهای دیگری نیز به آن اضافه می‌شوند. اندروید ۱۱ و One UI 3.1 شامل برخی امکانات جدید می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد روبرو اشاره کرد: جمله حباب‌های چت، مجوزهای یک بار مصرف، گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته‌تر برای مواردی از جمله صفحه قفل و اپلیکیشن تماس، بهبود اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ، عملکرد سریع‌تر، انیمیشن‌های روان‌تر به همراه برخی المان‌های بازطراحی شده در رابط کاربری و کنترل عمیق‌تر روی حریم خصوصی.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A30 همچنین شامل پچ امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۱ می‌شود. شما می‌توانید با رفتن به صفحه تنظیمات و منوی Software Update در گوشی خود این بروزرسانی را دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق یک کامپیوتر ویندوزی به صورت دستی این بروزرسانی را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

گفتنی است که گوشی گلکسی ای ۳۰ شامل پشتیبانی نرم افزاری سه ساله سامسونگ نمی‌شود و از آنجا که تاکنون دو آپدیت مهم را دریافت کرده، دیگر نمی‌تواند اندروید ۱۲ را دریافت کند. هرچند حداقل تا یک سال دیگر پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس