انهدام 5 پایگاه هوایی و خطوط نفتی رژیم صهیونیستی


انهدام 5 پایگاه هوایی و خطوط نفتی رژیم صهیونیستی

نماینده حماس در تهران به هدف قرار گرفتن پنج پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی ظرف 48 ساعت روزهای شنبه و یکشنبه اشاره و از انهدام یکی از پایگاه‌های جنگنده‌های این رژیم کودک‌کش پیرو پاسخ موشکی مقاومت خبر داد.

به گزارش مشرق، خالد قدومی، به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی را جبهه نبرد حق علیه باطل برشمرد و گفت: مردم و غیر نظامیان در حملات و تجاوزهای هفت دهه اشغال‌گری این رژیم جعلی در فلسطین، هدف این رژیم صهیونیستی هستند و می‌خواهند روحیه مردم فلسطین را در مسیر مقاومت کاهش دهند.

نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین حماس و جهاد اسلامی موشک‌هایی را به سرزمین اشغالی شلیک کردند، از انهدام نمادهای سیاسی و نظامی این رژیم جعلی پیرو پاسخ مقاومت فلسطین به حملات ریژِم صهیونیستی خبر داد و تصریح کرد: نمادهای سیاسی و نظامی این رژیم هدف قرار گرفت.

انهدام 5 پایگاه هوایی و خطوط نفتی رژیم صهیونیستی

فرار بیش از ۷۰ درصد جامعه افراطی رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها

قدومی از فرار بیش از ۷۰ درصد جامعه افراطی رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها، سخن گفت و افزود: این افراد هم اکنون به این شکل در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند و از قدرت مقاومت فلسطین ترس و وحشت دارند.

جبهه مقاومت در جهان اسلام، پشتیبان مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین

نماینده حماس در تهران، جبهه مقاومت در جهان اسلام را پشتیبان مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین دانست و اضافه کرد: جبهه مقاومت، ستون اصلی حمایت از فعالیت‌ها و مبارزات مردمی ملت فلسطین در قدس، غَزه و کرانه باختری است.

قدومی بر پیروزی‌های جداگانه جبهه مقاومت در کنار ایستادگی برابر رژیم صهیونیستی تأکید کرد و این موفقیت‌ها را حاصل الگوی مدرسه فکر مقاومت در تاریخ مبارزات ۷۰ ساله مقاومت با این رژیم جعلی برشمرد و گفت: جبهه مقاومت نه تنها در برابر این رژیم کودک‌کش ایستاده، بلکه پیروزی‌های زیادی هم در عملیات‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی به‌دست آورده است.

دانلود

نماینده حماس در تهران به هدف قرار گرفتن پنج پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی ظرف ۴۸ ساعت روزهای شنبه و یکشنبه اشاره و از انهدام یکی از پایگاه‌های جنگنده‌های این رژیم کودک‌کش پیرو پاسخ موشکی مقاومت خبر داد و افزود: از طرفی هم خط نفتی آن‌ها هدف موشک‌های بومی مقاومت قرار گرفت.

درخشش «عیاش» و «قاسم» در آسمان گُنبد آهنین زنگ‌زده

قدومی از شلیک موشک «عیاش» با برد ۲۵۰ کیلومتری در جریان پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایات رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته خبر داد و اضافه کرد: تحلیل‌گران رژِیم صهیونیستی اعتراف کردند که آسمان سرزمین‌های اشغالی آشیانه موشک‌های مقاومت است.

موشک‌های جبهه مقاومت بومی هستند

نماینده حماس در تهران در پاسخ به این سؤال که آیا موشک‌های جبهه مقاومت فلسطین بومی هستند؟، بر بومی‌ بودن موشک‌های جبهه مقاومت به خصوص در فلسطین تأکید کرد و افزود: موشک‌های شلیک شده از سنگر مقاومت فلسطین به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی عاریه‌ای نیست.

انهدام 5 پایگاه هوایی و خطوط نفتی رژیم صهیونیستی

قدومی با اشاره به وجود یک تاریخچه پشت قدرت موشکی جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین، اضافه کرد: با افزایش توان مقاومت و یاری دوستان جبهه مقاومت به ویژه فرماندهانی بزرگ در رأس آن‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، وارد عرصه ساخت موشک‌های بومی شده‌ایم، فناوری افزایش برد این موشک‌ها هم بومی بوده و با استفاده از انتقال تجربیات برادران مختلف در جبهه مقاومت به خصوص برادران ایرانی این مهم صورت گرفته است.

دانلود

نماینده حماس در تهران از فرار مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها خبر داد و تعطیلی فرودگاه «بن گوریون» را اقدامی تحمیلی به دشمن به عنوان قطره‌ای از دریای خسارت‌های اقتصادی تحمیلی به رژیم صهیونیستی در پاسخ جبهه مقاومت فلسطین به جنایات این رژیم کودک‌کش دانست و تصریح کرد: خسارات نظامی هم در کنار این موضوع به دشمن صهیونیستی تحمیل شده است.

رژیم صهیونیستی، دشمن مشترک اُمت اسلام و تهدید امنیتی بین‌المللی

قدومی رژیم صهیونیستی را دشمن مشترک اُمت اسلام و یک تهدید امنیتی بین‌المللی نه تنها برای فلسطین و کشورهای وابسته به جبهه مقاومت، بلکه برای جهان برشمرد و بر نابودی این رژیم صهیونیستی به عنوان هدف مشترک اُمت‌های اسلامی در جهان اسلام، تأکید کرد و افزود: باید این نگاه را به وجود این رژیم کودک‌کش در جهان اسلام داشت.

دانلود

رژیم صهیونیستی، نسبت به قوانین بین‌الملل بی‌تفاوت است

وی با معرفی رژیم صهیونیستی، رژیمی جعلی بی‌تفاوت نسبت به قوانین بین‌المللی، تصریح کرد: این رژیم کودک‌کش به هیچ عنوان احترامی برای مرزهای اسلامی قائل نیست.

وحدت اضلاع جبهه مقاومت، لازمه تسریع در تحقق نابودی رژیم صهیونیستی

نماینده حماس در تهران وحدت اضلاع جبهه مقاومت را لازمه تسریع در تحقق نابودی این رژیم جعلی دانست و اظهار داشت: باید برنامه‌ای مشترک در این مسیر داشته باشیم، حلقه‌های ائتلافی مقاومت هم با وحدت خود با دفاع از عزت اسلام، مسیر مقاومت را تا رسیدن به پیروزی نهایی که آن نابودی رژیم صهیونیستی است پر قدرت ادامه دهند.

منبع: میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان