فرمانده انتظامی لرستان: اصحاب رسانه مهمترین همکاران ناجا هستند


فرمانده انتظامی لرستان: اصحاب رسانه مهمترین همکاران ناجا هستند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: مهمترین و بزرگترین همکاران ناجا، اصحاب رسانه هستند چراکه خبرنگاران با قلم خود برای افزایش احساس امنیت در استان تلاش می‌کنند.

یه گزارش ایرنا سردار یحیی الهی روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان اظهار کرد: اصحاب رسانه هیچگاه از مجموعه نیروی انتظامی جدا نبوده اند و اقدامات ما باهم گره خورده است.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در ایجاد حس امنیت گفت: بزودی با تمامی اصحاب رسانه نشست خبری خواهیم داشت و میزبان خبرنگاران خواهیم بود.

وی اضافه کرد: فرهنگ های مختلف لرستان ظرفیت خوبی برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود و من نیز با کمال میل این استان را برای خدمت پذیرفتم و همواره در هر جایگاه خدمتگزار مردم هستم.

فرمانده تازه منصوب شده انتظامی لرستان افزود: باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و برای آرامش و امنیت اقشار مختلف تلاش کنیم که در این راستا با مخلان نظم در استان برخورد قاطع خواهد شد.

سردار الهی بیان کرد: لرستان، استان امنی است و نباید چهره مردم ولایتمدار و غیور این دیار خدشه دار شود بلکه باید با ایجاد امنیت زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم چراکه حضور آنها موجب اشتغال برای جوانان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان