سرمربی تیم ملی والیبال، خداحافظی سعید معروف را به تعویق انداخت؟


سرمربی تیم ملی والیبال، خداحافظی سعید معروف را به تعویق انداخت؟

پارسینه: هفته پایانی تمرینات تیم ملی والیبال در حال برگزاری است تا این تیم با نفرات مدنظر سرمربی جدید روس کارش را در لیگ ملت‌ها آغاز کند.

سرمربی تیم ملی والیبال، خداحافظی سعید معروف را به تعویق انداخت؟

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ هفته پایانی تمرینات تیم ملی والیبال در حال برگزاری است تا این تیم با نفرات مدنظر سرمربی جدید روس کارش را در لیگ ملت‌ها آغاز کند. لیست اعلام شده از سوی آلکنو خیلی سورپرایز خاصی نداشت اما یکی دو بازیکن اعلام نشده از سوی او باعث شد تا برخی نقدها صورت گیرد؛ یکی از آنها پیرامون جانشینی سعید معروف در آینده است که ظاهرا آلکنو نظر چندان مثبتی روی کریمی ندارد.

طبق لیست اعلامی آلکنو؛ میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت، ۱۷ بازیکنی هستند که برای سفر به ایتالیا و حضور در لیگ ملت‌ها انتخاب شده‌اند.

آسان‌ترین کار برای آلکنو، انتخاب سرعتی‌زن‌ها بود. با توجه به نفراتی که پیش از اعلام لیست در اردو مانده بودند، تقریباً هیچ بازیکنی از این پست خط نخورد و همگی در لیست نهایی جای گرفتند.
سید محمد موسوی به عنوان بهترین سرعتی زن ایران و یکی از بهترین‌های دنیا به طور قطع اولین انتخاب هر مربی در دنیا بین این بازیکنان است. علی شفیعی هم که چند سالی است جای خود را در این پست باز کرده و اغلب هم در ترکیب قرار می‌گیرد. در این میان علی اصغر مجرد و مسعود غلامی هم دو سرعتی زن دیگر ایران در لیگ ملت‌ها هستند که به سبب عملکرد قابل قبول خود در سپاهان و شهرداری ارومیه به تیم ملی رسیدند. مجرد که دوره گذشته لیگ ملت‌ها برای اولین بار ملی‌پوش شد و عملکرد بسیار خوبی از خود بجا گذاشت و غلامی هم پس از یک وقفه کوتاه، یک بار دیگر به تیم ملی برگشته و در تلاش است تا جایگاه گذشته خود را پس بگیرد. رضا عابدینی هم پنجمین سرعتی زن این ترکیب ۱۷ نفره است که او هم سابقه حضور در تیم ملی را دارد و البته شانس نسبتاً کمتری از سایر گزینه‌ها برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

یکی از بحث‌برانگیز‌ترین تصمیمات آلکنو، انتخاب طاهر وادی به عنوان پاسور دوم و جانشین سعید معروف بود. انتخابی که با کنار گذاشتن جواد کریمی انجام شد و خیلی از کارشناسان را به اظهارنظر واداشت. اگرچه پس از اعلام لیست کریمی به اردو بازگردانده شد اما هنوز خبری از حضور او در تیم اعزامی نیست.

طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری خوبی روی کریمی شده و خودش هم با رفتن به لیگ بلژیک و بازی در اروپا، تلاش کرده تا در مسیری رو به جلو حرکت کرده و به جانشین شایسته‌ای برای معروف تبدیل شود. کاری که در دو دوره گذشته لیگ ملت‌ها از پس آن برآمد و در معدود بازی‌هایی که به میدان رفت، عملکرد قابل قبولی داشت.

همچنین شایعاتی مطرح است که شاید سعید معروف بعد از مسابقات المپیک توکیو از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی می کند؛ اتفاقی که البته با شرایط آمادگی معروف خیلی زود بنظر می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!