مقصد بعدی هری کین کجاست ؟


مقصد بعدی هری کین کجاست ؟

هری کین تصمیم قطعی خود برای جدایی از تاتنهام را گرفته و حالا مشتریان بزرگی را پیش روی خودش می‌بیند. نوشته مقصد بعدی هری کین کجاست ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مقصد بعدی هری کین کجاست ؟

گزینه‌های جذاب پیش روی هری کین
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۹
مقصد بعدی هری کین کجاست ؟

هری کین تصمیم قطعی خود برای جدایی از تاتنهام را گرفته و حالا مشتریان بزرگی را پیش روی خودش می‌بیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری کین به مسئولان تاتنهام اعلام کرده که می‌خواهد در تابستان از این باشگاه جدا شود و همین موضوع باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برای جذب او گوش به زنگ کرده است.

تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی به عنوان مشتریان اصلی هری کین در خبرها ذکر شده‌اند چرا که گفته می‌شود این مهاجم قصد دارد در لیگ برتر انگلیس باقی بماند. اگر ستاره ۲۷ ساله بخواهد در خارج از انگلیس بازی کند هم با توجه به رکوردهایی که در زمینه گلزنی داشته و توانایی‌های فوق‌العاده‌اش قطعاً تیمهای بزرگی را خواهان خود می‌بیند. کین می‌خواهد قبل از شروع جام ملت‌های ۲۰۲۰ که به تابستان امسال منتقل شده، تکلیف تیم آینده خود را روشن کند.

در این مطلب به بررسی پنج مقصد احتمالی هری کین در فصل آینده می‌پردازیم:

منچستریونایتد
یونایتد بیشترین شانس را در جذب کین دارد، حتی با وجودی که ادینسون کاوانی یک سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرده است. مدت‌هاست که منچستریونایتد مشتری کین است چرا که از زمانی که روملو لوکاکو راهی اینتر شد، این تیم نیاز به جذب یک مهاجم نوک بزرگ را حس می‌کند. آنها سال گذشته راضی به پرداخت ۱۰۸ میلیون پوند برای جذب جیدن سانچو نشدند اما امسال برای هری کین حاضر هستند هر هزینه‌ای را انجام دهند. با آمدن کین و قرار گرفتن او در نوک حمله و حضور مارکوس رشفورد و میسون گرینوود در کناره‌ها سیتی صاحب یک خط حمله قدرتمند می‌شود و کاوانی هم یک پشتوانه عالی برای این خط حمله است که دست سولشائر را برای انتخاب تاکتیک‌های تهاجمی متنوع باز می‌گذارد.

منچسترسیتی
قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس هم نیاز به یک مهاجم نوک دارد چرا که سرخیو آگوئرو از تیم جدا می‌شود. البته که پپ گواردیولا خیلی وقت‌ها تیمش را بدون مهاجم نوک به میدان فرستاده و نتیجه هم گرفته است اما او نیاز به یک مهاجم بزرگ را به مسئولان اماراتی باشگاه اعلام کرده است. اگر یک باشگاه باشد که بتواند از پس هزینه‌های سنگین فسخ قراداد بربیاید آن باشگاه سیتی است. البته ترجیح منچسترسیتی این است که یک بازیکن جوان‌تر مثل ارلینگ هالند را جذب کند و آنها با پدر این بازیکن نروژی نیز مذاکراتی داشته‌اند. فران تورس هم با هت‌تریک و عملکرد درخشانی که در بازی مقابل نیوکاسل داشت به عنوان یکی از گزینه‌های گواردیولا برای بازی در نوک حمله انتخاب شده است.

چلسی
کمتر پیش آمده که چند باشگاه بزرگ همزمان در پنجره نقل و انتقالات به دنبال مهاجم نوک باشند اما چلسی هم قطعاً جزو تیمهایی است که وارد رقابت برای خرید هری کین خواهد شد. توماس توخل یک مهاجم مرکزی بزرگ می‌خواهد چرا که تیمو ورنر آلمانی در پیدا کردن راه دروازه حریفان خوب عمل نکرده است. تیم آبی‌پوش لندنی بیش از ۲۰۰ میلیون پوند در تابستان گذشته صرف خرید بازیکنان جدید کرد و رومن آبرامووویچ مالک باشگاه احتمالا امسال هم پول سنگینی هزینه می‌کند تا تیمش را دوباره به مدعی قهرمانی در لیگ برتر و دیگر جام‌ها تبدیل کند. با این وجود دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به خوبی می‌داند اگر ستاره‌اش را به تیم رقیب همشهری خود یعنی چلسی بفروشد تبدیل به چهره‌ای منفور نزد هواداران تاتنهام خواهد شد.

رئال مادرید
برای هری کین چند مشتری بزرگ خارج از انگلیس هم وجود دارد و حتی گفته شده که یک باشگاه که اسم آن فاش نشده با نمایندگان کین مذاکره هم کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه می‌تواند رئال مادرید باشد که گزینه اولش خرید هالند و گزینه بعدی‌اش جذب هری کین است. ستاره تاتنهام قیمت کمتری نسبت به هالند، ستاره دورتموند دارد و تاتنهام هم تمایل بیشتری دارد که بازیکن خود را به تیمی خارج از انگلیس بفرستد و رقبای مستقیم خود در لیگ برتر را تقویت نکند. بارسلونا هم یکی از تیم‌هایی است که جزو مشتریان کین مطرح شده هرچند که آنها فعلاً تمرکز خود روی جذب سرخیو آگوئرو که بازیکن آزاد است گذاشته‌اند و می‌خواهند او را در کنار مسی داشته باشند.

پاری‌سن‌ژرمن
تیم فرانسوی هم مثل منچسترسیتی از پشتوانه مالی قوی برخوردار است که می‌تواند در راه خرید کین به آن‌ها کمک کند. گزینه جذاب دیگر برای کین در تیم پاری‌سن‌ژرمن، مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم است که سابقه چند سال کار درخشان و صمیمانه با هری را در تاتنهام دارد. پاری‌سن‌ژرمن مدت‌هاست که با شایعات زیادی در مورد سرنوشت دو ستاره خود کیلیان امباپه و نیمار مواجه است. نیمار قرارداد خود را تمدید کرد اما تکلیف امباپه هنوز مشخص نیست. پوچتینو می‌تواند با حضور کین، یک خط حمله ایده‌آل را حتی در صورت جدایی امباپه داشته باشد. کین زیر نظر پوچتینو در تاتنهام شکوفا شد و دوست دارد جاه‌طلبی‌های خود در کسب جام را نیز با این مربی آرژانتینی برآورده کند.

مقصد بعدی هری کین کجاست ؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس