فدراسیون وزنه برداری، محله‌ای برای برو بیا!


فدراسیون وزنه برداری، محله‌ای برای برو بیا!

تغییرات زیاد فدراسیون وزنه برداری باعث انتقاد کارشناسان این رشته شده است.


فدراسیون وزنه برداری، محله‌ای برای برو بیا!

تغییرات زیاد فدراسیون وزنه برداری باعث انتقاد کارشناسان این رشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان هفته آینده باید در مسابقات قهرمانی جهان که در ازبکستان برگزار می‌شود، شرکت کند. وزنه برداران جوان کشورمان این روز‌ها تمرینات خود را زیر نظر سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان پیگیری می‌کنند. فدراسیون وزنه برداری کشورمان برای تقویت کادر فنی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان دست به اقدام بسیار عجیبی زد و یک فردی را به عنوان کمک مربی در کنار علی حسینی قرار داده است که این فرد هیچ سابقه ورزشی در رشته پر طرفدار وزنه برداری ندارد. اصلا معلوم نیست این فرد از سوی چه کسی به تیم ملی جوانان معرفی شده است.

علی درویش زاده فردی است که فدراسیون وزنه برداری او را به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب کرده است. پیشکسوتان وزنه برداری در حال حاضر درویش زاده را به جای اینکه یک مربی فعال و سازنده بشناسند، بیشتر به عنوان مجری و مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از شهرستان‌های استان خوزستان می‌شناسند. همه می‌دانند برای آن که یک فرد بخواهد به عنوان مربی در تیم ملی حضور پیدا کند، حتما باید یک رزومه پر کنند. یک نفر مثل درویش زاده که نه رزومه ورزشی دارد و نه در هیچ رشته ورزشی فعالیت کرده است، چگونه به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان انتخاب می‌شود؟

بیشتر بخوانید

علی نژاد: وزنه‌برداری ایران در المپیک شانس صد در صدی مدال دارد/ وزنه برداری در طول تاریخ ورزش کشور، مدال آور بوده است

شاید درویش زاده فکر نمی‌کرد که روزی به عنوان مربی بتواند در کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان حضور پیدا کند. حال فدراسیون چگونه و با چه رزومه‌ای می‌خواهد این فرد را به همراه تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی جهان بفرستد. این حرکت پر انتقاد فدراسیون وزنه برداری را می‌توان به محله بر و بیا تشبیه کرد که هر فردی از این به بعد با در دست داشتن یک مدرک یا کار کردن در یک سازمان خاص غیر ورزشی می‌تواند به عنوان مربی در تیم ملی وزنه برداری حضور پیدا کند.

البته نکته عجیب تری که در انتخاب درویش زاده به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری وجود دارد این است که فدراسیون وزنه برداری چند روز پیش به اداره ورزش و جوانان استان خوزستان نامه‌ای ارسال کرد و از مسئولان این اداره خواست درویش زاده در عرض کمتر از ۲۴ ساعت، با در دست داشتن جواب تست کرونای منفی، خود را تا چهارشنبه صبح به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کند. حال سوالی که پیش می‌آید اینجا است که درویش زاده چگونه می‌تواند در عرض کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه تست منفی کرونای خود را به فدراسیون ارائه دهد؟

در هر صورت امیدواریم مسئولان فدراسیون وزنه برداری کشورمان اگر می‌خواهند فردی را به عنوان مربی چه در تیم ملی بزرگسالان و چه در تیم ملی جوانان قرار دهند، حداقل کمی رزومه طرف را مطالعه کرده و فردی را انتخاب کنند که حداقل چند وزنه را بالای سر برده باشد.

بیشتر بخوانید

تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند