همدردی سلبریتی ها با مردم مظلوم فلسطین


همدردی سلبریتی ها با مردم مظلوم فلسطین

تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون ایران، با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

همدردی سلبریتی ها با مردم مظلوم فلسطین
به گزارش صدای ایران، با شدت یافتن حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم و به خصوص زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کردند.

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون طی روزهای گذشته با انتشار پست‌هایی مختلفی در صفحه اینستاگرام، حمایت خود را از مردم فلسطین نشان داده است. این هنرمند به تازگی با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از گفتگو با یک دختربچه جنگ زده، نسبت به این فجایع واکنش نشان داده است.

پیمان معادی بازیگر و کارگردان مطرح سینمای ایران هم با اشتراک همین ویدئو در صفحه اینستاگرام خود، با جنگ‌زدگان هم‌دردی کرده است.

فرشته حسینی و هانیه توسلی نیز با انتشار پستی مشابه نوید محمدزاده، تصاویر دختر فلسطینی را به اشتراک گذاشته‌اند، این دختر در این ویدیو به پشت سرخود که مخروبه‌های یک ساختمان است اشاره می‌کند و از مصائب جنگ می‌گوید.

رسول صدرعاملی نیز در صفحه شخصی خود در توییتر، با پست «هشتگ فلسطین» حمایت خود را از مردم بی گناه فلسطین اعلام کرده است.

حبیب رضایی با پست عکس دختر بچه فلسطینی که یک عروسک و پرچم فلسطین را در دست داشته و روی خرابه‌های یک ساختمان نشسته است، نوشته است «عروسک‌های دنیا، یتیم می‌ماندند اگر دختر نبود».

نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون در استوری خود در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین نوشته است: «آیا کودکان باید شاهد چنین جنایاتی باشند؟ آیا قدرتمندان حاضرند کودکانشان در چنین شرایطی زندگی کنند؟ فرقی نمی کنه کجای دنیا باشیم، هر جای این دنیا باشیم، این اتفاق محکومه، مردم بی پناه چه گناهی کرده‌اند که قدرت‌ها می‌خواهند با هم بجنگند».

اشکان خطیبی نیز با انتشار ویدیویی این اقدامات ضد انسانی را محکوم کرده است.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار ویدیویی از یک کودک شوکه شده فلسطینی به خاطر بمباران انجام شده، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است «کودکی شوکه از بمباران‌های مهیب غزه، سوالی بزرگ، با این شوک ویرانگر روان و روح او در آینده چگونه التیام خواهد یافت؟»

البته اعتراض و واکنش‌ها نسبت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تنها محدود به هنرمندان ایرانی نبوده و بسیاری از چهره‌های شناخته شده هنری در جهان نیز در این اعتراض‌ها شرکت کرده و حمایت خود را نسبت به مردم فلسطین اعلام کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا