طرح آبرسانی و روشنایی یادمان شهدای هرسین اجرا می‌شود


طرح آبرسانی و روشنایی یادمان شهدای هرسین اجرا می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین گفت: طرح آبرسانی و توسعه شبکه روشنایی یادمان شهدای این شهر با پیگیری‌های زیاد اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، عبادالله کنجوریان روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محل یادمان شهدا اظهار داشت: امنیت، عزت و اقتدار کشور مرهون ایثارگری و خون مطهر شهدا است.
فرماندار هرسین افزود: کمیته ساماندهی یادمان شهدای گمنام با حضور امام جمعه و بصورت هفتگی در فرمانداری تشکیل و امور مربوط به یادمان را پیگیری می‌کند.
کنجوریان گفت: با همدلی اعضای کمیته و همراهی مسوولین بویژه تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه، سپاه، امور آب، ادارات برق و آب و فاضلاب، شهرداری هرسین و بیستون عملیات ساماندهی یادمان شهدا با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.
وی تاکید کرد: با پیگیری اعضای کمیته ساماندهی مزار شهدای گمنام شهر هرسین، مسیر دسترسی، طراحی محوطه، محوطه سازی و همچنین ایجاد زیرساخت آبرسانی و برق رسانی انجام شده و این عملیات تا ساماندهی کامل ادامه دارد.

کنجوریان یادآور شد: آبرسانی، توسعه شبکه روشنایی و زیبا سازی از مهمترین اولویت ها در جهت ساماندهی یادمان شهدا است.

در جریان این بازدید مقرر گردید فرماندار هرسین پیگیری لازم را به منظور تامین اعتبار پروژه توسعه شبکه روشنایی این یادمان را بعمل آورد تا عملیات اجرایی پروژه مذکور توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه انجام شود.
کنجوریان در ادامه از تهیه و نصب تجهیزات به منظور آبرسانی به یادمان شهدای گمنام نیز خبر داد.
فرماندار هرسین افزود: با نصب تجهیزات آبرسانی در ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر هرسین تانکرهایی که به منظور تامین آب در یادمان مستقرند جمع آوری خواهند شد و عملیات زیبا سازی با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.
هرسین با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در