از ظرفیت نیروهای درون سازمانی استفاده می کنیم


غلامرضا شریعتی در آیین تکریم و معارفه معاون تدوین و ترویج استاندارد، پذیرش نقد عادلانه و آگاهانه را راهی برای پیشرفت و توسعه دانست و افزود: در سازما...

از ظرفیت نیروهای درون سازمانی استفاده می کنیم

غلامرضا شریعتی در آیین تکریم و معارفه معاون تدوین و ترویج استاندارد، پذیرش نقد عادلانه و آگاهانه را راهی برای پیشرفت و توسعه دانست و افزود: در سازمان ملی استاندارد ایران که سازمانی فنی، تخصصی است و اقدامات اساسی آن منوط به نظر کارشناسی و علمی، اظهارات می تواند مسیر پیش رو را هموار می سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از استاندارد، وی ادامه داد: معتقدم که نیروهای درون سازمانی باید رشد کنند چرا که این نیروها بر کارها به صورت تخصصی اشراف دارند و حرفه‌ای‌تر اعمال نظر می کنند بنابراین تا حد امکان از ظرفیت نیروهای درون سازمانی استفاده خواهم کرد.

حوزه تدوین استاندارد کاملا تخصصی است
شریعتی، معاونت تدوین و ترویج استاندارد را جزء تخصصی‌ترین معاونت‌های سازمان ملی استاندارد ایران برشمرد و گفت: تکیه علمی سازمان به این معاونت و پژوهشگاه است که خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی در حوزه استانداردهای علمی کشور دارند و انتظار می رود این ارتباط مستحکم‌تر شود.

مردم را با استانداردها آشنا کنیم
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به نقش بسیار مهم آموزش در زمینه شناخت جامعه از استانداردها گفت: در حوزه ترویج و آموزش باید فعال‌تر ظاهر شویم تا اهمیت استاندارد در جامعه بیش‌از آنچه که هست، احساس شود.
وی ، با تاکید بر سلامت و ایمنی شهروندان افزود: باید زمینه آشنایی مردم با استاندارد را به بهترین نحوء فراهم کرده و متناسب با دانش روز ظاهر شویم.

بهره گیری از شیوه های نوین
شریعتی با بیان اینکه تکنولوژی‌‌در جهان به سرعت در حال پیشرفت است گفت: سازمانی موفق خواهد بود که خود را با پیشرفت جهانی همراه سازد.
وی ادامه داد: استانداردهایی باید تدوین شوند که در زندگی مردم نقش کاربردی و موثری داشته باشد، نه استانداردهایی که دوره آنها گذشته است.

حقوق شهروندی در اولویت است
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، تضمین حقوق شهروندی را از اولویت‌های اصلی این سازمان دانست و تاکید کرد،باید در حوزه خدمات، حضور جدی‌تری داشته باشیم.
شریعتی با اشاره به نارضایتی بیشتر مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو تصریح کرد: امیدوارم در این حوزه نیز استانداردهای لازم تدوین شود و با حضور جدی‌تری سازمان ملی استاندارد بتوانیم حقوق شهروندان را در این زمینه و سایر بخش های خدماتی استیفاء کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید