اطلاعات به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ فاش شد


اطلاعات به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ فاش شد

به نظر می‌رسد روز‌های تلفن‌های گران قیمت 5G به پایان رسیده و گوشی Galaxy A22 مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G تا به امروز باشد.


اطلاعات به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ فاش شد

به نظر می‌رسد روز‌های تلفن‌های گران قیمت ۵G به پایان رسیده و گوشی Galaxy A22 مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G تا به امروز باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ قیمت گوشی های 5G خود را هنگام رونمایی از گلکسی A32 در اوایل سال کاهش داد. گوشی ارزان قیمت Galaxy A22 5G با بدنه پلاستیکی، سه دوربین پشتی (48 مگاپیکسلی ، 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی) و بریدگی دوربین سلفی در این گوشی خودنمایی می‌کند.

مشخصات گوشی Galaxy A22 5G

گفته می شود که گوشی Galaxy A22 5G با تراشه MediaTek Dimensity 700 کار می‌کند و از صفحه LCD 6.4 اینچی (در صورت 1080p) برای پایین آوردن هزینه استفاده خواهد کرد ، اگرچه باتری قابل توجه 5،000 میلی آمپری دارد. اگر شما به ارائه گزینه 5G راضی هستید، یک تلفن کلی بالقوه نسبتا ضعیف دریافت خواهید کرد چرا که زیرا در عوض فناوری بی سیم این گوشی کند بوده و یک صفحه نمایش AMOLED در آن استفاده شده است. در این گوشی از دوربین سه گانه استفاده شده و دوربین جلوی این گوشی نیز دو مگاپیکسل کیفیت دارد.

اطلاعات به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ فاش شد

با این حال مطمئن نیستیم که این گوشی جدید در صورت رونمایی از گوشی Galaxy A32 5G به قیمت رسمی 280 دلاری ، قیمت آن را کاهش خواهد داد و این قبل از تخفیف های تهاجمی سامسونگ است. شما می توانید گوشی A32 5G را با قیمت 205 دلار خریداری کنید همچنین گوشی A22 می تواند به راحتی با کمتر از 200 دلار به فروش برسد. این گوشی می تواند 5G را برای افراد بیشتر در سراسر جهان قابل دسترسی کند، چرا که پیش از این قیمت بالای گوشی‌های 5G امکان دسترسی این قابلیت را به همگان نمی‌داد.

بیشتر بخوانید

حضور مجازی سامسونگ در مراسم MWC ۲۰۲۱

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس