نقش ‌آفرینی طرح کوچ در تربیت نسلی سالم و با نشاط


نقش ‌آفرینی طرح کوچ در تربیت نسلی سالم و با نشاط

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح کوچ گفت: این طرح نقطه آغازی بر طرح های دیگر است که می تواند در تربیت نسلی سالم و با نشاط نقش آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (طرح کوچ) که امروز به صورت حضوری و مجازی برگزار شد با ابراز تأسف از حادثه شهادت کودکان افغانستانی و غزه گفت: دنیا با تمام پیشرفت ها قادر نیست انسانیت را گسترش دهد و صلح و آرامش را به مردم هدیه کند. امیدواریم روزی به صلح و آرامش برسیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به طرح کوچ اشاره کرد و گفت: این طرح نقطه آغازی بر طرح های دیگر است که می تواند در تربیت نسلی سالم و با نشاط نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه سه فصل مشترک بین سه نهاد وزارت ورزش، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: مأموریت وزارت بهداشت تربیت نسل سالم، ماموریت وزارت ورزش ساماندهی شور و هیجان در نسل جدید و مأموریت آموزش و پرورش تربیت افراد شایسته است. مدرسه به تنهایی متعلق به آموزش و پرورش نیست بلکه کانون زندگی و تحولات آینده است.

وی با بیان اینکه مدرسه عرصه پیشرفت و سازندگی است، گفت: در مدرسه شخصیت ها ساخته و بنیان های فرهنگ و تمدن استقرار پیدا می کند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه چاقی یک پدیده نگران کننده است و نسل جدید را در معرض مخاطره قرار می دهد، گفت: خوشبختانه توانستیم با بهره گیری از ظرفیت های وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان طرح کوچ را دنبال کنیم.

در ادامه تفاهم نامه مشترکی بین وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی با حضور مسعود سلطانی وزیر ورزش و جوانان، سعید نمکی وزیر درمان و آموزش پزشکی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به امضا رسید.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا