راه اندازی بیش از پنج هزار خانه ورزش روستایی


 راه اندازی بیش از پنج هزار خانه ورزش روستایی

وزیر ورزش و جوانان از راه اندازی بیش از پنج هزار خانه ورزش روستایی برای برقراری عدالت و افزایش سطح سلامت و نشاط مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، در مراسم اختتامیه طرح کنترل و چاقی دانش آموزان گفت: دولت تدبیر و امید در دوره یازدهم و دوازدهم تلاش های زیادی برای ورزش همگانی و سلامت جامعه کرده است به گونه ای که در سال 92 تنها 17 درصد مردم در ورزش همگانی شرکت داشتند اما امروز بعد از هفت سال این آمار به 51 درصد رسیده است.

سلطانی فر ادامه داد: تعداد مکان های ورزشی دستگاه های اجرایی از 40 هزار به بیش از 61 هزار مکان رسیده است و در وزارت ورزش و جوانان پنج هزار و 500 پروژه مختلف را تکمیل کرده ایم.

وی با بیان اینکه زمین های مصنوعی فوتبال که باعث شور و نشاط جوانان می شوند را در دورترین نقاط مرزی کشور ایجاد کردیم، گفت: بیش از پنج هزار خانه ورزش روستایی در کشور برای ارتقای سطح سلامت و نشاط مردم راه اندازی کرده ایم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: تعداد 700 هزار ورزشکار روستایی در شش رشته در المپیاد روستایی رقابت کردند تا توسعه ورزش و تحرک را در میان مردم داشته باشیم.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه