معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان


معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

رسانه کلیک – ساعت های هوشمند مخصوص کودکان علاوه بر ظاهر جذاب و بامزه، هم جنبه آموزشی دارند و هم مشوقی برای انجام فعالیت‌های بدنی به شمار می‌آیند. اکثر کودکان به استفاده از وسایل پیشرفته، مخصوصا ساعت‌های هوشمند علاقه‌مند هستند. بهترین ساعت‌های هوشمند برای کودکان باید جذاب و سرگرم‌کننده باشند و آن‌ها را به نحوی […] نوشته معرفی چند نمونه از بهترین...

رسانه کلیک – ساعت های هوشمند مخصوص کودکان علاوه بر ظاهر جذاب و بامزه، هم جنبه آموزشی دارند و هم مشوقی برای انجام فعالیت‌های بدنی به شمار می‌آیند.

اکثر کودکان به استفاده از وسایل پیشرفته، مخصوصا ساعت‌های هوشمند علاقه‌مند هستند. بهترین ساعت‌های هوشمند برای کودکان باید جذاب و سرگرم‌کننده باشند و آن‌ها را به نحوی سالم به سمت فناوری سوق دهند.

علاوه بر جذابیت، جلب رضایت والدین نیز یکی از شروط اصلی برای ساعت های هوشمند مخصوص کودکان به حساب می‌آید. انگیزه بسیاری از والدین برای خرید این وسیله سرگرم‌کننده، انجام فعالیت‌های بدنی توسط کودکان است. در ضمن، کاربر یک ساعت هوشمند هیچ بهانه‌ای برای پاسخ ندادن به پیام‌های والدین خود ندارد!

در این مطلب به نقل از وب‌سایت AndroidAuthority، شما را با بهترین ساعت‌های هوشمند سال 2021 آشنا می‌کنیم که مخصوص کودکان طراحی شده‌اند.

گیزموواچ 2 ورایزن : بهترین ساعت هوشمند برای کودکان (و والدین)

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکانهمان‌طور که از نام آن پیداست، گیزموواچ 2 تنها یک ساعت هوشمند برای ردیابی فعالیت‌های بدنی نیست. این گجت با طراحی مربعی شکل به ساعت اپل واچ شباهت دارد، هرچند کمی بزرگ‌تر است. گیزموواچ 2 از یک نمایشگر رنگی 1.4 اینچی برخوردار بوده، ضد آب است و باتری آن بسته به استفاده، بین 2 تا 4 روز شارژ نگه می‌دهد.

ساعت هوشمند GizmoWatch 2 به همراه یک اپلیکیشن به نام GizmoHub عرضه شده که روی گوشی والدین نصب می‌شود. بدین ترتیب، والدین می‌توانند از طریق گوشی خود، هشدار مکان، لیست وظایف، تعداد قدم‌ها در روز، زمان خاموشی و غیره را روی ساعت تنظیم کنند.

از طرف دیگر، کودک قادر به تماس و ارسال پیام به حداکثر ده مخاطب است. گیزموواچ 2 کاربرد ساده و کارآمدی برای والدین داشته و می‌تواند به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند مخصوص کودکان در نظر گرفته شود.

کیدی زوم DX2 وی تک : بهترین ساعت هوشمند ارزان‌قیمت برای کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکانساعت KidiZoom DX2 ساخت کمپانی VTech یک وسیله هوشمند و رنگی است که کاربران آن را کودکان بین سنین 4 تا 12 سال تشکیل می‌دهند. این ساعت شامل چالش‌های فعالیتی، صفحه‌های سفارشی و دلخواه، بازی‌های واقعیت افزوده، دو دوربین و یک ضبط کننده صدا می‌شود.

کیدی زوم یکی از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان است که بیشتر به یک اسباب‌بازی شباهت دارد. این وسیله دارای ویژگی‌های ردیابی سلامت و همین‌طور بازی‌های فکری است که آن را به یک ابزار آموزشی تبدیل می‌کند. با این حال، کیدی زوم به والدین اجازه ردیابی و برقراری تماس با کودکان خود را نمی‌دهد.

ساعت هوشمند روباتی لیتل تایکس: یک دوست روباتی برای کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکانیکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان به‌واسطه ظاهر جذاب و روباتی شکل، ساعت لیتل تایکس است. این گجت نیز بیشتر جنبه اسباب‌بازی دارد. از جمله قابلیت‌های دیگر آن، می‌توان به کرنومتر، زمان‌سنج، یادآوری، تقویم، پدومتر داخلی، دو دوربین و بازی‌های آموزنده اشاره کرد.

این ساعت دارای روبات نرم‌افزاری است که توبی نام دارد و با داشتن بازو و حالت‌های بامزه صورت، دل هر کودکی را می‌برد. ویژگی‌های سبک Tamagotchi به کاربر اجازه می‌دهد تا به توبی غذا داده و از او مراقبت کند. طراحی مقاوم و ضد آب بودن، دو خصیصه مناسب این ساعت برای استفاده توسط کودکان است.

ایس 3 فیت بیت: بهترین ردیاب تناسب‌اندام برای کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکانساعت‌های هوشمند فیت بیت، معروف به شمردن قدم‌ها و تشویق کاربران به انجام فعالیت‌های بدنی هستند. البته Ace 3 فراتر از یک ردیاب تناسب بدن ساده بوده و از ویژگی‌های یک ساعت هوشمند عالی برخوردار است.

ایس 3 به‌راحتی با اپلیکیشن فیت بیت یکپارچه‌سازی شده و طراحی ماندگار و مقاومی دارد. البته عدم تنوع رنگ‌بندی در صفحه، باعث می‌شود که کودکان کم سن و سال‌تر چندان به آن جذب نشوند. با این حال، سه رنگ‌بندی متفاوت با بندهای جذاب (از جمله طراحی مینیون ها) زیبایی کافی را به این ساعت بخشیده است.

ایس 3 با برخورداری از ویژگی‌های متعدد، به یکی از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان تبدیل شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به عمر طولانی باتری (حداکثر 8 روز)، سنسور ضربان قلب، ضد آب بودن تا عمق 50 متری، ردیابی فعالیت‌های بدنی، ردیابی خواب، یادآوری زمان خواب و غیره اشاره کرد. این ساعت با تعیین اهداف مختلف، کاربر را به انجام فعالیت‌های متعدد ترغیب می‌کند و حالت بازی به آن‌ها می‌بخشد.

ویووفیت جونیور 3 گارمین: بهترین ردیاب تناسب‌اندام قابل شخصی‌سازی برای کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکانساعت هوشمند ویووفیت جونیور 3 یکی دیگر از گجت های مناسب برای ردیابی تناسب‌اندام بوده که مخصوص بچه‌ها طراحی شده است. این وسیله نیز با تعیین اهداف و مأموریت‌های مختلف، کودکان را وادار به فعالیت می‌کند. طرح‌های متفاوتی برای بند ساعت ویووفیت جونیور 3 وجود دارد که از شخصیت‌های فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی گرفته شده‌اند.

اپل واچ SE

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکان

معرفی چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند مخصوص کودکانساعت‌های اپل اکنون دارای قابلیتی به نام Family Setup هستند که به اعضای خانواده اجازه می‌دهد دستگاه یکدیگر را مدیریت کنند. اپل واچ SE مناسب کودکان خردسال نیست اما نمایشگر جذاب و وجود برنامه‌های متنوع روی آن، برای کودکان نیز جالب و هیجان‌انگیز است.

به طور کلی می‌توان گفت ساعت‌های هوشمند اپل علیرغم قیمت بالا، جزء بهترین ساعت‌های هوشمند برای کودکان به شمار می‌آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان