برقراری پرواز فوق‌العاده هما به فرانسه در 3 خردادماه


برقراری پرواز فوق‌العاده هما به فرانسه در 3 خردادماه

تهران- ایرنا- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از پرواز فوق‌العاده هما در مسیر تهران به پاریس و بالعکس در روز سوم خردادماه امسال مصادف با (24 می) خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی "هما"، پرواز فوق‌العاده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در مسیر تهران به پاریس و بالعکس در روز سوم خردادماه سال امسال (۲۴ می) انجام می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این پرواز در ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه با پرواز شماره ۷۳۳ از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه شاردوگل پاریس پرواز می‌کند و در ساعت ۱۱ وارد این فرودگاه می‌شود.

این پرواز در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فرودگاه شاردوگل را ترک و در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

به گزارش ایرنا مقامات بهداشتی کشور فرانسه رویه‌ای را برای مسافران ورودی به این کشور اعلام کرده‌اند. براساس رویه صادره شده، مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند به این کشور مسافرت کنند و تنها دارندگان پاسپورت و اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس و انگلیس، دارندگان برگه Laissez-Passer و ویزای تایپ D فرانسه دارای اعتبار و مسافران به صورت ترانزیت بین‌المللی می‌توانند به این کشور سفر کنند.

براساس این اطلاعیه، داشتن برگه تاییدیه از سفارت برای دارندگان ویزای خانوادگی تایپ C جهت پیوستن به خانواده و ویزای دانشجویی تایپ C الزامی است و در صورت داشتن ویزای پزشکی تایپ C جهت درمان، می‌بایست کلمه COURT SEJ.CIRC در ویزا درج شده باشد.

هما در این اطلاعیه آورده است: مسافران ورودی به این کشور توجه کنند تمامی‌ مجوزهای اقامت صادره در فرانسه که اعتبار آنها در بازه زمانی ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۰ تا ۱۶ مارس سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده است، به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام مراحل اداری تا ۶ ماه تمدید شده است.

تمامی مسافران بالای ۱۱ سال در پروازهای ورودی به کشور فرانسه باید قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

همچنین مسافران قبل از پرواز می‌بایست فرم تعهد در را تکمیل کرده و به همراه داشته باشند.

براساس این رویه، مسافران پس از ورود به خاک فرانسه می‌بایست در محل سکونت شخصی خود در قرنطینه خانگی قرار گیرند. به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج