جشن تولد همسر یکی از همان تاریخ های خاص و مهمی است که در تقویم اغلب خانم ها به طرز خاصی می درخشد و از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که ایده پردازی و برنامه ریزی برای اجرای آن گاهی هفته ها و حتی ماه ها فکر خانم ها را درگیر می‌کند. گاهی اوقات می خواهند همسر خود را غافلگیر کنند، ولی ایده خاصی در ذهنشان ندارند! گاهی ایده مناسب را خلق می کنند، اما امکانات لازم برای اجرای آن را ندارند. حتی گاهی برای انتخاب هدیه مناسب تولد همسر بارها و بارها بازارها، اینترنت و اینستاگرام را جستجو می کنند، تا به این پرسش در ذهنشان پاسخ بدهند که "چه هدیه ایی برای همسرم تهیه کنم تا باعث خوشحالی او شود؟". اگر به دنیال پاسخ این پرسش هستید باید در همین ابتدای مطلب موضوعی را به شما یادآوری کنیم! شما بهترین و زیباترین هدیه زندگی همسرتان هستید! فراموش نکنید که در کنار تمام برنامه های شاد و هیجان انگیزی که برای این تولد عاشقانه چیده اید، آن قطعه از پازل که باید بیش از همه بدرخشد خود شما هستید و اینجاست که انتخاب یک لباس مجلسی خاص و بی نظیر درخشش شما را در جشن تولد همسر عزیزتان تضمین می کند.

اگر جشن تولد همسر شما نزدیک است و با استرس مشغول تکرار جمله ی "وای! حالا چی بپوشم" هستید، استرس‌ها را کنار بگذارید و در آرامش کامل مطلبی که برایتان آماده کرده ایم را بخوانید، چون قرار است قدم به قدم شما را در انتخاب لباس مجلسی مناسب برای این شب به یاد ماندنی همراهی کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین لباس برای یک جشن تولد عاشقانه

لباس مجلسی متناسب با ماه تولد همسر

ممکن است بپرسید ماه تولد همسر من چه ارتباطی با لباس شب تولد دارد؟! در پاسخ باید بگوییم بین این دو موضوع ارتباطی کاملا مستقیم وجود دارد. زیرا طبق بدیهی ترین قانون استایل و پوشش، لباس شما باید متناسب با فصل انتخاب شود. حالا به ادامه مطلب خوب دقت کنید. اگر تولد همسر شما در ماه های معتدل و گرم سال باشد یا به عبارت دیگر این جشن زیبا در هوایی گرم و دلچسب برگزار خواهد شد (مانند اردیبهشت، خرداد، شهریور و...) بهتر است از لباس های با تناژ رنگی ملایم، شاد و پاستلی استفاده کنید. به رنگ هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی و... رنگ های پاستلی می گویند. این رنگ ها تناژ رنگ های واقعی را دارند، اما بسیار روشن و نزدیک به رنگ های خنثی یعنی خاکستری، مشکی و سفید هستند. به عبارت دیگر اگر به رنگ های موجود در چرخه رنگ، رنگ سفید اضافه کنیم، آنها را تبدیل به رنگ پاستیلی کرده ایم. استفاده از رنگ های پاستیلی در لباس مجلسی در عین حال که بسیار دخترانه و فانتزی است، شما را بسیار جذاب، شیرین و خوش پوش نشان می دهند و یک استایل عالی و شیک ایجاد می کند.

راهنمای انتخاب بهترین لباس برای یک جشن تولد عاشقانه

اگر همسر شما متولد ماه های سرد سال است (مانند آبان، آذر، بهمن و...)، استفاده از رنگ های گرم، تند و جبغ بهترین گزینه است. دقت کنید که اصلا سراغ رنگ های خنثی یا سرد نروید. رنگ های خنثی یا سرد مناسب استفاده در فصول سرد سال هستند، اما برای استفاده در این شب، گزینه معقولی نیستند. به رنگ های مانند قرمز، عنابی، نارنجی، سرخابی، گلبهی، بنفش اسطوخدوسی و زرد رنگ های گرم می گویند. این رنگ ها ظاهری شیک و با وقار به شما می بخشد.

راهنمای انتخاب بهترین لباس برای یک جشن تولد عاشقانه

مدل مانتوی متناسب با جشن تولد در فضای باز

اگر قصد دارید تولد همسرتان را در فضایی مانند: کافه، رستوران و یا طبیعت برگزار کنید، متوجه می شوید که یک دغدغه جدید مهمان افکار شما شده، و آن چیزی نیست جز انتخاب مدل مانتو! به طور کلی برای حضور در فضاهای عمومی، استفاده از مانتو گزینه کاملا مناسب و پوشیده ای است. اما انتخاب مدل مانتو مناسب مکان برگزاری جشن تولد همسر و همین طور متناسب با فصل، دقیقا مانند انتخاب لباس مجلسی مهم است. باید همان نکات را در انتخاب مدل مانتو هم در نظر داشته باشید. زمانی که مانتو می پوشید اندام شما به نسبت زمانی که لباس مجلسی به تن دارید، کمتر دیده می‌شود. بنابراین بهتر است مدل مانتو، طراحی و دوخت آن متناسب با اندام شما باشد. مثلا اگر اندام بالاتنه و پایین تنه شما یکسان است و کمر باریکی دارید، حتما باید مانتوهای جلو باز و بدون دکمه استفاده کنید. در این صورت اگر لباسی که انتخاب می کنید مدلی داشته باشد که بتوانید آن را داخل شلوار قرار دهید و از یک کمربند زیبا هم استفاده کنید، فرم زیبای اندام شما کاملا به چشم می آید.

راهنمای انتخاب بهترین لباس برای یک جشن تولد عاشقانه

اگر اندام برجسته ای دارید و یا دوست ندارید که اندام شما دیده شود، بهتر است از مانتوهای یقه هفت با قد بلند استفاده کنید. اندام شما در این مدل مانتو خیلی جلب توجه نمی کند، ولی در عین حال چون خط یقه ی مانتو به استخوان ترقوه شما نزدیک است، جذاب تر دیده می شوید. اگر اندام لاغر و ظریفی دارید، مدل مانتو پیشنهادی ما به شما مدل های با پایین تنه چین دار و گشاد است که نمای فوق العاده فانتزی دارد و تصویری شیرین و دوست داشتنی از استایل شما در ذهن همسرتان ثبت خواهد کرد.

اگر قید جشن گرفتن در فضای عمومی را زده اید یا تصمیم دارید یک محفل خلوت دو نفره داشته باشید و هوا معتدل و نسبتا گرم است و به پوشیدن لباس های گرم و ضخیم نیازی نیست، پیشنهاد ما استفاده از لباس مجلسی غیر پوشیده و کوتاه است، تا زیبایی های ظاهری شما بیشتر به چشم بیایند، مانند سارافون های عروسکی، شومیزهای گیپور، لباس های توردار یا حریر، دامن‌ یا شلوارک های کوتاه جین و یا پیراهن های کتان. البته اگر قصد دارید خانواده ‌ها را هم در شادی این شب بیاد ماندنی سهیم کنید، بهتر است لباسی بپوشید که در عین زیبایی، در جمع احساس راحتی نیز بکنید.

راهنمای انتخاب بهترین لباس برای یک جشن تولد عاشقانه

ست کردن جواهرات، اکسسوری ها و آرایش

برای اینکه پوشش شما بدون نقص باشد، به چند نکته دیگر هم توجه کنید؛ رنگ قرمز را فراموش نکنید. رنگ قرمز یک رنگ کاملا دراماتیک، جذاب و جسورانه است و برای یک مهمانی عاشقانه الویت اول محسوب می‌شود. اکسسوری‌ و جواهرات باید با لباس مجلسی شما و یا مدل مانتویی که انتخاب کرده اید، ست باشند. این موضوع برای طلا و جواهرات فلزی اهمیت بیشتری دارد. ست کردن درست جواهرات و اکسسوری ها نقش مهمی در زیباتر دیده شدن استایل شما دارد. حتما رنگ آرایش، لاک ناخن و کفش یا دمپایی‌تان هم باید متناسب یا مکمل رنگ لباس یا مانتوی شما باشد. اگر لباس مجلسی ساده ای انتخاب کرده ‌اید، بهتر است از اکسسوری ها و کفش های شلوغ استفاده کنید. اگر لباس شما به حد کافی زرق و برق دارد، بهتر است به انتخاب اکسسوری و کفش های ساده و در عین حال جذاب بسنده کنید.

حالا اگر فکر می کنید وقت آن رسیده تا به جستجو و دیدن مدل های جذاب لباس مجلسی و جدیدترین مدل های مانتو بپردازید، سورپلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن باشید با دیدن دنیایی از لباس های متنوع و زیبا، بهترین انتخاب را خواهید داشت تا در شب تولد همسرتان، مقابل چشمانش مانند الماس بدرخشید.

راهنمای انتخاب بهترین لباس برای یک جشن تولد عاشقانه