پذیرش طلبه در حوزه علمیه حضرت ولیعصر خوانسار


پذیرش طلبه در حوزه علمیه حضرت ولیعصر خوانسار

حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خوانسار برای سال تحصیلی جدید طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حوزه علمیه حضرت ولیعصر شهرستان خوانسار برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از میان واجدین شرایط ثبت نام می کند.

بهره مندی از اساتید مجرب، اهتمام به اتمام متون درسی در دو مقطع مقدمات و سطوح عالی در دوره ۱۰ ساله، تدریس متون بر پایه نظام آموزشی کتاب محور، اهتمام به تدریس متون اصلی به جهت تقویت بنیه علمی طلاب، تربیت طلاب مستقل و کوشا جهت استفاده در امر تدریس و تبلیغ و ارزیابی مستمر پیشرفت کیفی و کمی به صورت هفتگی از جمله برنامه های آموزشی این حوزه علمیه است.

همچنین برخورداری از کتابخانه مجهز به سالن مطالعه با بیش از ۴۰ هزار عنوان کتاب، بهره مندی از صندوق قرض الحسنه ویژه طلاب، فضای آموزشی ویژه با برخورداری از حجرات مناسب، حضور مستمر در مدرسه و اسکان به صورت شبانه روزی و فعالیت خارج برنامه از قبیله آموزش صحافی و کتابداری از جمله مزایای تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خوانسار است.

علاقه مندان به تحصیل در این حوزه علمیه باید شرایطی همچون دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و یا پایه هشتم دوره اول متوسطه با نمره قبولی بالا، حداکثر سن ۱۸ سال و موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه را دارا باشند.

ثبت نام در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خوانسار از ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز و تا بیستم تیرماه ادامه خواهد داشت علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://Howzehkhansar.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن تماس 09122712776 حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد