هنگام خرید کاندوم به چه نکاتی توجه کنیم؟


هنگام خرید کاندوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

فایده اصلی کاندوم در اصل جلوگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی است که برخی از آنها دارای خواص دیگری چون خاردار و‌ تاخیری هستند. اما شما باید در خرید کاندوم نکاتی را مد نظر قرار دهید تا با مشکلات ناشی از انتخاب غلط کاندوم رو به رو‌ نشوید. نکته اول این […] نوشته هنگام خرید کاندوم به چه نکاتی توجه کنیم؟ اولین بار در چطور پدیدار...

فایده اصلی کاندوم در اصل جلوگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی است که برخی از آنها دارای خواص دیگری چون خاردار و‌ تاخیری هستند. اما شما باید در خرید کاندوم نکاتی را مد نظر قرار دهید تا با مشکلات ناشی از انتخاب غلط کاندوم رو به رو‌ نشوید. نکته اول این که برند کاندوم منتخب شما بسیار مهم است. اگر از برند های متفرقه جنسی را خریداری نمایید با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد.

نکات قابل توجه در خرید کاندوم:

در درجه اول شما باید سایز کاندوم خود را مشخص کنید و با توجه به سایز آلت خود آن را انتخاب کنید. زیرا اگر کاندوم بزرگتر یا کوچکتر از آلت شما باشد ممکن است حین رابطه از آلت شما خارج شود. جنس کاندوم ها عموما از لاتکس بوده که دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا و حالت کشسانی می باشد که در صورت استفاده درست و اصولی از آن ها می توان از بارداری تا حدودا ۹۸ درصد جلوگیری نمود.

تاریخ انقضا

حتما به تاریخ و انقضای کاندوم دقت کنید زیرا این مسئله از مهم ترین نکات برای خرید کاندوم است. کاندوم ها انواع مختلف با جنس های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک را انتخاب نمایید.

انتخاب درست نوع کاندوم

کاندوم ها به طور کلی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارت است از؛ ساده، خاردار، برقی، عروسکی، تاخیری و روان کننده که هر کدام با توجه به داشتن ویژگی های خود در موردی به کار می روند. برای مثال کاندوم های تاخیری با داشتن ماده تاخیری از زود انزالی جلوگیری کرده و رابطه شما را با لذت بیشتری همراه میکند. بنابراین باید هنگاه خرید هر نوع از انها کاملا خواص و ویژگی های هرکدام را دانسته تا بر اساس نیاز خود آن را تهیه کنید.

کاندوم های خاردار مناسب برای افرادی است که به لذت شریک جنسی خود بسیار اهمیت می دهند زیرا این کاندوم ها با داشتن بر آمدگی هایی روی سطح آن و جنس لاتکسی که دارند باعث تحریک دیواره های واژن شده که رسیدن به ارگاسم را با لذت بیشتری همراه می کند. اما باید گفته شود در هنگام خرید این کاندوم ها بهتر است به صورت دائمی از آنها استفاده نکنید زیرا برایتان به نوعی عادت تبدیل شده و رسیدن به ارگاسم در حالت معمولی را از شما می گیرد. پیشنهاد می شود در سنین بالای ۴۰ سال از آنها استفاده کنید.

یا مثلا کاندوم های دارای روان کننده با داشتن موادی برای روان کنندگی می تواند احتمال پارگی کاندوم را کاهش دهد. یادتان باشد به هیچ وجه کاندوم های معمولی را جهت روان کنندگی چرب نکرده و از مواد این چنینی استفاده نکنید زیرا موجب بروز حساسیت هایی می شود که شما را دچار مشکل می کند.

هنگام خرید کاندوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

شرم و حیا را کنار بگذارید !

یادتان باشد برای خریداری کاندوم ها نباید خجالت بکشید و از گفتن آن شرم داشته باشید زیرا موضوعی کاملا طبیعی است. همچنین اگر چنین حسی را دارید خرید از طریق اینترنت بهترین راه حل برای شما می باشد. همچنین خرید از مغازه های بهداشتی بهترین گزینه برای خرید کاندوم بوده تا در صورت عدم آگاهی از مسائل مربوط بتوانید از افراد مشغول در آن زمینه کمک بگیرید.

اهمیت جنس در هنگام خرید کاندوم

لازم به ذکر است جنس کاندوم از مهم ترین موارد در خرید آن بوده که باید پیش از هرچیز آن را مد نظر قرار دهید. برخی از کاندوم های اسپرم کش یا تاخیری ممکن است ایجاد حساسیت کرده و با ایجاد آلرژی برایتان دردسر ساز شود. بنابراین باید از بخش های فروش این محصولات در جهت معرفی محصولی مناسب کمک گرفته تا از این مشکلات جلوگیری شود. همچنین در صورت مشاهده هر گونه حساسیت می توانید نوع کاندوم را عوض نموده تا از این حساسیت ها در امان بمانید. به یاد داشته باشید در صورت فاسد بودن، کاندوم دچار خشکی شده و حین رابطه پاره می شود.

برند داخلی یا خارجی ؟

اگر کاندوم مورد نظر شما جنس خارجی دارد بهتر است بهترین برند را برگزینید زیرا خارجی بودن محصول دلیل بر کیفیت بالای آن نمی باشد. همچنین بسیاری از محصولاتی که با نام خارجی به عرضه در می آیند دارای کیفیت پایینی بوده و موجب هدر رفتن هزینه های شما می شود. در ایران کاندوم هایی تولید می شود که همگی زیر نظر انگلیس و دیگر کشور ها بوده و دارای کیفیتی بسیار بالا هستند.

هنگام خرید کاندوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

جمع بندی مقاله خرید کاندوم

در نهایت برای خریدی درست و مطمئن به نکاتی مانند سایز ، نوع ، جنس کاندوم ، شرایط فیزیکی خود و شریکتان ، برند و محل خرید کاندوم (اینکار را می توانید به صورت آنلاین از سایت هایی مانند آی بساط نیز انجام دهید) توجه نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...