نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد


نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد

نشست کمیسیون مشترک برجام عصر امروز در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه ‌های امورخارجه‌ ایران و گروه 1+4 در گرند هتل وین آغاز شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، نشست کمیسیون مشترک برجام عصر امروز در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه ‌های امورخارجه‌ ایران و گروه 1+4 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل وین آغاز شد.

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیت مذاکره کننده ایران در وین امروز صبح گفت: این نشستی که در پایان بیش از دو هفته مذاکرات خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت خواهد گرفت. مجددا هیات‌ها برای مشورت به پایتخت ها مراجعه خواهند کرد.

وی افزود: در طول دو هفته گذشته که دور چهار مذاکرات بود به نظرم پیشرفت های خوبی حاصل شده و چندتا موضوعات کلیدی مانده که نیاز به مشورت بیشتر و تصمیم گیری در پایتخت ها دارد که امیدوار هستیم در چند روز آینده صورت بگیرد تا در دور بعدی مذاکرات بتوانیم درباره آنها به جمع بندی برسیم.

عراقچی تصریح کرد: در بقیه موارد توافق وجود دارد، روی متن ها نگارش خوبی صورت گرفته است لذا الان موقع آن است که رجوع مجددی به پایتخت ها داشته باشیم و آخرین مشورت ها صورت بگیرد و بعد ما مذاکرات را ادامه می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید