ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی و حذف نویز معرفی شد


ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی و حذف نویز معرفی شد

گجت نیوز ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی، قابلیت حذف نویز فعال و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه رسماً معرفی شد. هواوی در کنفرانسی که روز گذشته برای رونمایی از محصولات جدید زندگی هوشمند خود برگزار کرد، از ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 نیز رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم به... نوشته ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی...

ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی، قابلیت حذف نویز فعال و قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه رسماً معرفی شد.

هواوی در کنفرانسی که روز گذشته برای رونمایی از محصولات جدید زندگی هوشمند خود برگزار کرد، از ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 نیز رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم به فناوری حذف نویز فعال مجهز است و با قیمتی در حدود ۱۵۵ دلار وارد بازار می‌شود.

هواوی FreeBuds 4

از نظر طراحی، هواوی فری بادز ۴ مثل نسل گذشته خودش از طراحی نیمه تو گوشی استفاده می‌کند. هواوی می‌گوید اطلاعات مدل سه بعدی گوش صدها هزار کاربر را برای آسوده درون گوش قرار دادن این ایرباد وایرلس بررسی کرده است تا مطمئن شود کاربران به بهترین شکل ممکن فری بادز جدید را داخل گوشی خود قرار می‌دهند. به خاطر همین طراحی اصولی، حتی با استفاده طولانی مدت هم کاربران هیچ مشکلی در گوش خود احساس نخواهند کرد.

هواوی فری بادز ۴ از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند که استفاده از آن در یک هدفون بی‌سیم با طراحی نیمه تو گوشی بسیار دشوار است. اغلب هدفون‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، دارای طراحی تمام تو گوشی هستند. زیرا هدفونی که به طور کامل داخل گوش جای بگیرد هیچ روزنه‌ای برای نفوذ صدا باقی نمی‌گذارد. با این حال هواوی با استفاده از دو میکروفون هیبریدی حذف نویز موفق شده این مشکل را حل کند و اجازه ندهد نویزها باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران شود.

ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی و حذف نویز معرفی شد

ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی و حذف نویز معرفی شد

از نظر کیفیت صوتی، فری بادز ۴ از یک ساختار اسپیکر پویا کلاسیک استفاده می‌کند. این شامل یک دیافراگم از نوع کامپوزیت کریستال مایع (LCP) می‌شود که سبک‌تر و مستحکم‌تر است. همین باعث شده هدست بتواند نرخ پاسخگویی ۴۰ کیلوهرتزی را به دست بیاورد. بیس مناسبی نیز در این ایرباد تولید می‌شود که می‌تواند هیجان موسیقی را به خوبی انتقال دهد. سازنده این ایرباد را به درایورهای پویا ۱۴.۳ میلی‌متری مجهز کرده است. هر گوشی نیز از کنترل لمسی سه سطحی بهره می‌برند که هر سطح می‌تواند یک کار مشخص را انجام دهد.

هواوی FreeBuds 4 به یک میکروفون با حساسیت بالا مجهز شده که می‌تواند با نرخ نمونه‌برداری ۴۸ کیلوهرتزی، صداهایی باکیفیت به همراه جزئیاتی غنی را ضبط کند. این میکروفون همچنین به یک کاهنده نویز توانمند نیز مجهز شده است.

هواوی این ایرباد را با امکان اتصال به دو دستگاه که می‌تواند یک گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر رومیزی، ساعت هوشمند یا نمایشگر هوشمند باشد، طراحی کرده است. به طور مثال وقتی کاربر از تبلت خود برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم استفاده می‌کند، اگر گوشی آن زنگ بخورد، پخش محتوا در تبلت به صورت خودکار متوقف خواهد شد و ایرباد هواوی اتوماتیک به گوشی متصل می‌شود. هواوی به لطف فناوری بلوتوث ۵.۲، در اپلیکیشن Huawei Audio Connection Center به شما اجازه می‌دهد بدون عملیات خسته کننده قطع و وصل کردن مجدد دیوایس‌ها با هم، تنها با فشار دادن یک دکمه بین دستگاه‌های متصل به هدفون جابجا شوید.

ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی و حذف نویز معرفی شد

ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds 4 با طراحی نیمه تو گوشی و حذف نویز معرفی شد

عمر باتری هر یک از گوشی‌های این هدفون ۴ ساعت است که به همراه کیس شارژ این میزان به ۲۲ ساعت هم می‌رسد. سازنده چینی وعده داده است که با تنها ۱۵ دقیقه شارژ این گوشی‌ها نیز می‌تواند تا ۲ ساعت و نیم از آن‌ها استفاده کنید. کیس شارژ این ایرباد از طریق درگاه USB-C یا به صورت بی‌سیم با هر شارژر Qi که دارید شارژ می‌شود. این کیس به لطف گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم است.

وزن هر گوشی این ایرباد ۴.۱ گرم است و وزن کیس شارژ آن نیز ۳۸ گرم خواهد بود. هواوی همچنین فری بادز ۴ را با قیمتی در حدود ۱۵۵ دلار وارد بازار چین خواهد کرد. ضمن اینکه رنگ‌بندی آن شامل سه رنگ سفید، نقره‌ای و قرمز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت