نقش پررنگ مربی در حفظ انگیزه پینگ پنگ بازان


نقش پررنگ مربی در حفظ انگیزه پینگ پنگ بازان

عضو سابق تیم ملی پینگ پنگ بانوان گفت: مربیان ایران در دوران شیوع کرونا نقش پررنگی در حفظ انگیزه بازیکنان برای انجام تمرینات حرفه‌ای داشتند.

خانم عاطفه کریمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در دوران کرونا تعداد مسابقات تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده بود و بازیکنان تنها به صورت اختصاصی تمرینات را دنبال می‌کردند.

وی گفت: مربیان همه توان و تلاش خود را بکار گرفتند تا از طریق فضای مجازی با بازیکنان در ارتباط باشند و برنامه تمرینی و نحوه آماده سازی آن‌ها از جمله ملی پوشان را زیرنظر بگیرند، البته طبیعی است که نوع عملکرد به صورت مجازی با حضوری تفاوت‌هایی داشته باشد، اما این مساله باعث شد تا پینگ پنگ بازان انگیزه خود را برای ادامه تمرینات از دست ندهند.

مربی تیم پینگ پنگ بانوان تهران ادامه داد: سطح کیفی رقابت‌های انتخابی تیم ملی بالاست و بازیکنان با انگیزه پوشیدن پیراهن تیم ملی به مصاف هم می‌روند، برخی از آن‌ها در لیگ برتر حضور داشتند، برخی هم که نبودند با توجه به برنامه‌های تمرینی و آماده سازی که در منزل و بصورت خصوصی انجام داده اند از آمادگی بالا و خوبی برخوردارند.

کریمی گفت: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به دوره‌های گذشته بالاتر است و بازیکنان با قدرت و انگیزه بالاتری پا به میدان گذاشته اندو با وجود محدودیت‌های کرونایی عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: تنیس روی میز جزو آن دسته از رشته‌هایی است که می‌توان به صورت خانگی و در ورزشگاه‌های خصوصی تمرین کرد، اما یک سری تمرینات هستند که مربی نمی‌تواند آن را به صورت مجازی در اختیار بازیکن قرار دهد با این وجود مربیان ایرانی همه تلاش خود را در این دوران انجام دادند تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند.
عضو سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان افزود: در این دوران هیچ یک از مربیان بازیکنان خود را فراموش نکردند و به صورت اینترنتی با آن‌ها در ارتباط بودند چه از نظر برنامه‌های توپی و چه برنامه‌های بدنسازی تا بازیکنان برای تمرینات بهتر از نظر انگیزشی دچار افت نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا