روز نخست هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پایان یافت


روز نخست هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پایان یافت

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته بیست و یکم و قهرمانی کورس اسبدوانی (پاییزه - زمستانه) گنبدکاووس با شرکت 66 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در سه دور هزار متری و چهار دور هزار و 200 متری، عصر امروز پنجشنبه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در دور نخست این هفته اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس یک به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "آتلار"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور و اول شد و اسب‌های "یاد دیگجه" و "یلکین امید" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب "بی صدا" اول شد و اسب‌های "دورگانو" و "جان مورفی گارد" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد (maiden) و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب "توربو" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "سباستین" و "ان کاستادلاوو" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته بیست و یکم و قهرمانی مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون (maiden) برگزار شد، اسب "بریو بوی" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "قیر آت" و "سلین ناز" به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور پنجم این مسابقات میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس چهار و به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که اسب "آپاچی" اول شد و اسب‌های "ارتورول" و "رگنار" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور ششم که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس پنج برگزار شد، اسب "بل فوکوس" به مقام اول رسید و اسب‌های "گاد اسپید" و "لالا هج" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور هفتم و پایانی هفته بیست و یکم و قهرمانی مسابقات اسبدوانی پاییزه - زمستانه گنبدکاووس نیز میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که اسب "سلینا" اول شد و اسب‌های "وستینگ ناز" و "آیدا" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته پایانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی برای پرداخت به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پیش بینی کردند.

روز دوم و پایانی هفته بیست و یکم و قهرمانی این رقابت‌ها نیز عصر فردا جمعه ۳۱ اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

مسابقات این فصل اسبدوانی گنبدکاووس که از پاییز پارسال شروع شد اما به سبب شیوع کرونا و تعطیلی برخی هفته‌های آن تاکنون به طول انجامیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...