جدایی مردم از حاکمیت هدف دشمنان انقلاب اسلامی است


جدایی مردم از حاکمیت هدف دشمنان انقلاب اسلامی است

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال جدایی مردم از حاکمیت هستند.

به گزارش ایسنا، داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، ۳۰ اردیبهشت ماه، در همایش بصیرتی در بجنورد با اشاره به لزوم مشارکت مردم در انتخابات، با بیان اینکه حکومت دینی به معنای نقش آفرینی همیشگی مردم است، اظهار کرد: ایجاد امید در مردم موجب افزایش مشارکت در پای صندوق‌های رای می‌شود.

وی با تأکید براینکه دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال تمام تلاش خود را برای نابودی نظام به کار گرفتند، افزود: ۱۷ هزار شهید ترور داریم و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نابودی نخبگان نظام هستند.

گودرزی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی با مدیریت مناسب تمام نقشه‌های دشمن در منطقه را برهم زد، تصریح کرد: پس از فتنه ۸۸، دشمنان به دنبال مهار انقلاب اسلامی هستند و برای این موضوع راهکاری جز ایجاد جدایی بین مردم و حاکمیت ندارند.

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و تنها نیاز است که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

گودرزی تصریح کرد: با ظرفیت‌های موجود در جمهوری اسلامی باید برای ایجاد رفاه برای مردم تلاش کرد که مدیریت مناسب برای استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند بخش زیادی از مشکلات معیشتی مردم را حل کند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان