ابومرزوق: هدف مقاومت آزادسازی سراسر فلسطین است


ابومرزوق: هدف مقاومت آزادسازی سراسر فلسطین است

معاون رئیس جنبش حماس در خارج، تاکید کرد هدف گروه‌های مقاومت آزاد کردن مسجد الاقصی، قدس و سراسر فلسطین اشغالی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، معاون رئیس جنبش حماس در خارج، تاکید کرد هدف گروه‌های مقاومت آزاد کردن مسجد الاقصی، قدس و سراسر فلسطین اشغالی است.
موسی ابومرزوق در مصاحبه با این شبکه گفت: بنیامین نتانیاهو متحمل شکست بزرگی شده است. همه روستا‌ها در فلسطین اشغالی، علیه اشغالگران قیام کردند. شاهد همبستگی بی سابقه امت‌ها و ملت‌های جهان با مسئله فلسطین هستیم.
ابومرزوق افزود: محمد الضیف فرمانده ستاد گردان‌های القدس، در نبرد‌های اخیر هیچ آسیبی ندیده و حالش خوب است و نبرد‌ها را هدایت می‌کند. این اشغالگران اسرائیلی هستند که به دنبال آتش بس هستند. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی مسئول هماهنگی در چارچوب نظامی است. معادلات برای ما روشن است، حملات هوایی در برابر حملات هوایی و تنش در برابر تنش. قدس خط قرمز است و این نبرد برای یاری رساندن به مسجد الاقصی و الشیخ جراح آغاز شد. مقاومت برای مسجد الاقصی، قدس و آزادسازی همه فلسطین است.
وی خاطر نشان کرد:‌ واشنگتن در مرحله نخست تجاوزگری که میانجی‌ها با ما تماس گرفتند، شریک در قتل ما بود. آتش بس به نوار غزه ارتباط دارد و شامل مناطق درگیری در کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ نمی‌شود. اسرائیل توانایی جنگیدن در چند جبهه را ندارد و به شدت از باز شدن در‌های جهنم بر روی آن می‌ترسد.
ابومرزوق گفت: شلیک موشک‌های گردان‌های عزالدین القسام به طرف تل آویو، جو بایدن را وادار کردن با محمود عباس تماس تلفنی بگیرد. واشنگتن بررسی این تهاجم در شورای امنیت را رد می‌کرد، اما موضع آن پس از حمله به تل آویو تغییر کرد. واشنگتن اکنون به طور جدی تل آویو را برای توقف این تهاجم زیر فشار قرار داده است. مقاومت، نتانیاهو را وادار خواهد کرد تا از نقض حقوق فلسطینی‌ها در قدس و مسجد الاقصی خودداری کند.
این عضو جنبش حماس گفت: نظام‌های عربی که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند، پس از جنایت‌های این رژیم باید در موضع خودشان بازنگری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...