انتخاب آگاهانه در انتخابات ادای تکلیف و زمینه سازظهور است


انتخاب آگاهانه در انتخابات ادای تکلیف و زمینه سازظهور است

الیاسی گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات ادای تکلیف و زمینه سازظهور است و مهمترین وظیفه ما حضور حداکثری افراد پای صندوق های رأی است و باید با تمام توان در این بخش وارد عمل شویم.

«محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: انتخابات یکی از مسائل مهمی است که انتخاب آگاهانه و فرد اصلح از موارد مهم در این انتخابات است و مسئولیت و رسالت ما در این مشارکت سیاسی اجتماعی بسیار مهم است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: امروز دشمنان اسلام و ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری چشم به انتخابات آتی دوخته اند و تلاش دارند تا حضور مردم را در این انتخابات به حداقل رسانده و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند.

الیاسی تصریح کرد: تلاش برای تثبیت پایه های انقلاب و حرکت در مسیر ارزش ها و آرمان های انقلابی یکی از وظایف مهم کانون های فرهنگی و هنری مساجد است و لذا در انتخابات آتی هم باید بچه مسجدی هم با تمام توان وارد عمل شوند.

وی افزود: تحقق ظهور امام مهدی(عج) و نهادینه شدن عدالت جهانی با قرار گرفتن در مسیر ارزش ها و تلاش برای تعالی و توسعه اتفاق می افتند و هرگاه با صبر و بصیرت وارد عمل شویم به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

الیاسی گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات ادای تکلیف و زمینه سازظهور است و مهمترین وظیفه ما حضور حداکثری افراد پای صندوق های رای است و باید با تمام توان در این بخش وارد عمل شویم.

مدیر سئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: بچه مسجدی ها همواره در صحنه های مختلف حضور فعال در صحنه دارند و کارشان تعطیلی بردار نیست و در انتخابات آینده هم باید با تمام توان برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تلاش کنند تا ضمن بیعت دوباره با امام، رهبری و شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بزنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان