70 درصد از موانع تولید در مناطق آزاد کشور رفع شد


70 درصد از موانع تولید در مناطق آزاد کشور رفع شد

قشم- ایرنا- دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور گفت: در نشست‌های کارشناسی بیش از 180 مانع کوچک و بزرگ بر سر راه تولید در مناطق آزاد کشور شناسایی و تا کنون بیش از 70 درصد این موانع برطرف شده است.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی شامگاه پنجشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی جزیره قشم افزود: در حوزه پشتیبانیاز تولید نیز با رایزنی‌های انجام شده با نظام‌های مالی و پولی کشور، تلاش می‌شود سرمایه‌ لازم برای انجام طرح‌ها در مناطق آزاد تامین شود.

وی ادامه داد: پشتیبانی از مطالبات منطقی فعالان اقتصادی جهت رفع موانع تولید وظیفه همه ما به عنوان نمایندگان دولت است و باید به آن اهتمام ورزید.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور مطالبه‌گری مردم و فعالان اقتصادی، محرک فعالیت‌های اجرایی و تلاش مسوولان دولتی برای رفع موانع در کشور است.

وی با اشاره به نشست ماهانه با فعالان اقتصادی در مناطق آزاد کشور، ادامه داد: ارتباط مستمر با این قشر، باعث جمع‌بندی نقطه نظرات و مشکلات غیرکارشناسی موجود می‌شود که اینامر به نوبه خود در کاهش مشکلات و کمک به رفع موانع اثر مهمی دارد.

مومنی از فعالان اقتصادی به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و عنوان داشت: باتوجه به توان کشور در مدیریت تحریم‌ها و بیماری کرونا، سرمایه‌گذران و فعالان عرصه تولید کشور باید توان خود را از سطح ملی ارتقا داده و آماده فعالیت‌های فراملی باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه