عمار حکیم: مواضع مرجعیت عالی دینی در حمایت از فلسطین قابل تقدیر است


عمار حکیم: مواضع مرجعیت عالی دینی در حمایت از فلسطین قابل تقدیر است

شفقنا- رهبر جریان حکمت ملی عراق بر مخالفت قاطع با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و مواضع ملت و دولت و مجلس عراق و مرجعیت عالی دینی و فعالان اجتماعی و سیاسی در حمایت از مسئله فلسطین را شایان تقدیر دانست. به گزارش شفقنا به نقل از دفتر جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی […]

عمار حکیم: مواضع مرجعیت عالی دینی در حمایت از فلسطین قابل تقدیر استعمار حکیم: مواضع مرجعیت عالی دینی در حمایت از فلسطین قابل تقدیر است

شفقنا- رهبر جریان حکمت ملی عراق بر مخالفت قاطع با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و مواضع ملت و دولت و مجلس عراق و مرجعیت عالی دینی و فعالان اجتماعی و سیاسی در حمایت از مسئله فلسطین را شایان تقدیر دانست.

به گزارش شفقنا به نقل از دفتر جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی در تماس تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر حمایت و هم‌بستگی کامل با حقوق مشروع فلسطینیان تأکید کرد.

وی در این تماس‌های تلفنی بار دیگر خاطرنشان کرد که مسئله فلسطین چیزی نیست که مشمول مرور زمان شود بلکه به مرور زمان در وجدان امت اسلامی و جهان عرب استوارتر می‌شود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر مخالفت قاطع با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و مواضع ملت و دولت و مجلس عراق و مرجعیت عالی دینی و فعالان اجتماعی و سیاسی در حمایت از مسئله فلسطین را شایان تقدیر دانست.

حکیم همچنین ارتقای روش‌های مقاومت در فلسطین و امکان ایجاد تعادل وحشت درقبال رژیم اشغالگر را تحسین برانگیز دانست.

وی مواضع کشورهای عربی و اسلامی در سطح سیاسی و مردمی در حمایت از مسئله فلسطین را مسرت‌بخش دانست و گفت که عراق به‌صورت مادی و معنوی از مقاومت فلسطین و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از بمباران وحشیانه اشغالگران صهیونیست حمایت می‌کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بمباران شهرهای بی‌دفاع و ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های شهری غزه و دفاتر رسانه‌ها را محکوم کرد.

حکیم همچنین ایستادن واقعی در کنار ملت فلسطین و فجایعی که در حق آنها روا دانسته می‌شود و اجرای معاهده‌ها و میثاق‌ها و قطعنامه‌های بین‌المللی در حمایت از ملت فلسطین و عمل به معاهدات حقوق بشری و به رسمیت شناختن حق ملت‌ها در دفاع از خود را خواستار شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا