معدن وزنه برداری ایران هستیم/ تیم لیگ برتری وزنه برداری ارتش در کرمانشاه می‌ماند


معدن وزنه برداری ایران هستیم/ تیم لیگ برتری وزنه برداری ارتش در کرمانشاه می‌ماند

مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور گفت: تیم لیگ برتری وزنه برداری نیروی زمینی ارتش امسال هم در کرمانشاه ماندگار خواهد بود.

ایرج امیری در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، بااشاره به اهتمام و توجه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقوله ورزش، اظهار کرد: فعالیت های خود را در این حوزه در دو بخش قهرمانی و همگانی پیش می بریم.

وی تصریح کرد: تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در بخش قهرمانی هیات های ورزشی مختلفی دارد و در طول سال هم بنا به تقویم سالیانه خود مسابقات ورزشی را در رشته های گوناگون برگزار می کند. همچنین در بخش همگانی هم برای سربازها، کادر اجرایی و خانواده های آنها بصورت منظم برنامه هایی را اجرا می کنیم.

وی از اجرای طرحی جدید برای سربازها در تربیت بدنی ارتش خبر داد و گفت: طی سالهای گذشته برای سربازها برنامه های مختلف مهارت آموزی در رشته های فنی و حرفه ای اجرا می شد، اما اخیرا یک برنامه جدید هم در دستور کار قرار گرفته و آن‌هم مهارت آموزی در حوزه ورزش است.

امیری تصریح کرد: طبق این طرح در رشته های ورزشی که امکان درآمدزایی از آنها وجود دارد، برای آنها دوره آموزشی می گذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتقال تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: انتقال این تیم با پیگیری های زیاد سردار آریانفر فرمانده سابق قرارگاه ارتش در غرب کشور صورت گرفت و این تیم با نام کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد.

مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور خاطرنشان کرد: کرمانشاه معدن ورنه برداری ایران است و کوروش باقری، کیانوش رستمی، کیاقدمی و حافظ قشقایی از این استان بر فراز قله های افتخار وزنه برداری ایران ایستاده اند، بنابراین برای انتقال این تیم به کرمانشاه تلاش زیادی کردیم.

وی اضافه کرد: تربیت بدنی ارتش تیم های لیگی زیادی دارد که معمولا هرکدام در یک استان قرار گرفته اند و کرمانشاه نیز به پایگاه وزنه برداری تربیت بدنی ارتش تبدیل شده است.

امیری تاکید کرد: البته در رشته های دیگر مثل کشتی، شنا، تکواندو و ...هم جایگاه خوبی در ایران داریم، اما برنامه داریم که برای سال آینده نیز تیم وزنه برداری در کرمانشاه باقی بماند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت زیرساختی تربیت بدنی ارتش در کرمانشاه هم گفت: سرانه فضای ما کافی نیست و در این راستا بدنبال همکاری متقابل با هیات ها و ادارات مختلف هستیم.

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن ورزشی نویسان استان با تربیت بدنی قرارگاه ارتش در غرب کشور از نتایج این نشست بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی